تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819931376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعلیق مجری تلویزیونی آمریکایی از کار به دلیل حضور در ویدیوی جنجالی ترامپ


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تعلیق مجری تلویزیونی آمریکایی از کار به دلیل حضور در ویدیوی جنجالی ترامپ
بیلی بوش، مجری برنامه تودِی شو، به دلیل سخنان زننده‌اش در ویدیوی افشاشده همراه با ترامپ، به صورت موقت از شغلش برکنار شد.


به گزارش گروه بین‌‎الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، "بیلی بوش" مجری برنامه "تودِی شو" که به دلیل سخنان بی‌شرمانه‌اش همراه با دونالد ترامپ -- نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا -- در ویدیو منتشر شده اخیر مورد انتقاد قرار گرفته بود، به صورت موقت از شغلش برکنار شد.


برنامه تلویزیونی تودِی شو، از شبکه "ان‌بی‌سی" پخش می‌شود. مسئول اجرایی این برنامه در یادداشتی نوشت: "ما از وقایع 48 ساعته اخیر عمیقا متاثر شده‌ایم. بگذارید واضح بگویم، لحن سخنان بیلی در این ویدیو قابل توجیه نیست. شبکه ان‌بی‌سی تصمیم گرفته است بیلی را موقتا برکنار کند و درباره این مسئله بررسی‌های بیشتری انجام دهد."


وی مشخص نکرد تعلیق بیلی بوش چه مدت به طول خواهد انجامید.


پس از انتشار یک ویدیو مربوط به سال 2005 که در آن بیلی بوش و دونالد ترامپ مشغول به زبان آوردن سخنان مبتذل و ضد زن بوده اند، این مجری تلویزیونی در کانون توجه قرار گرفت.


بیلی بوش روز جمعه درباره سخنانش در این ویدیو ابراز شرمندگی کرد. با این‌حال، وی افزود: "این ویدیو مربوط به 11 سال پیش است. من جوان‌تر بودم و به صورت احمقانه خواستم با ترامپ موافقت کنم."





۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن