تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805492273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرکل انصار حزب‌الله: حاضریم مجازات شویم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عبدالحمید محتشم، دبیرکل انصار حزب‌الله، در گفت‌وگویی درباره مخالفت حزب‌الله با برگزاری کنسرت‌ها، سینما، ماجرای مقاله «سونامی آلبالوهای جنسی» و فعالیت‌های حزب‌الله در سراسر کشور اظهارنظر کرده است.
 
به گزارش ایسنا، او با بیان اینکه خود ما هم نسبت به کنسرت موضع داریم و آن را یک حربه ضدفرهنگی می‌دانیم، گفته است: «درواقع کنسرت سمبل یک لاقیدی شده است و فقط این نیست که یک خواننده بیاید یک برنامه اجرا کند و بعد پی کارش برود. نکته این است که یک‌سری آمده‌اند و کنسرت‌ها را دغدغه دولت کرده‌اند و به سایر نابسامانی‌ها بی‌توجه‌اند، حال اینکه آیا ما کنسرت خوب هم داریم یا نه، این یک مسئله دیگر است. ضمن اینکه ما برای رشد فرهنگی دینی‌مان عرصه‌های مختلفی داریم و شاید دیگر اصلا نوبت به برگزاری کنسرت نرسد و حداقل اولویت ما این نیست».
 
«محتشم» با اشاره به اینکه درحال‌حاضر برخی استادان شناخته‌شده سینما و بازیگری خودشان دارند در رسانه‌ها و سیما افشاگری می‌کنند که مواردی وجود داشته که یک دختر یا زنِ داوطلب بازیگری در بدو ورود به این عرصه به او پیشنهاد بی‌شرمانه شده، گفته است: «بالاخره کسی باید پیدا شود و بگوید این چه بساطی است؟ جمعش کنید! مشکل از خود شماست و شما هم غلط می‌کنید که آن را به جامعه عمومیت می‌دهید، چراکه شما دارید با این کارتان به جامعه القای کاذب می‌کنید که‌ ای مردم بدانید که وضعتان خراب است درحالی‌که در واقعیت این‌گونه نیست».
 
 او درباره انتشار مقاله «سونامی آلبالوهای جنسی» و متن عذرخواهی بعد از آن هم گفته است: «آن یادداشت یک عذرخواهی کلی بود درباره اینکه ما نباید به صورت جزئی وارد برخی مسائل می‌شدیم و می‌گفتیم که فلان کار انجام شده است، چراکه چنین نوشتاری برای فضای نشریه‌ای که در جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند، هیچ ضرورتی نداشته است. چون یالثارات به اشتباه در این مهلکه لغزید، حالا آنها به ما معترض شده‌اند که البته این اعتراضشان برای خودشان بوده است، ولی ما آنچه حق مطلب بود در یادداشت عذرخواهی نوشتیم و گفتیم که لازم نبود وارد ریز مسائل شویم. باید بگویم این مقاله به دست ما رسیده بود. یعنی اینکه ما از همان ابتدا که یالثارات منتشر شد، در شناسنامه نشریه‌مان نوشتیم که زیر نظر هیأت تحریریه عام منتشر می‌شود و بعضی‌ها هم سؤال می‌کردند که هیأت تحریریه عام یعنی چه و ما می‌گفتیم یعنی اینکه ما یک جمع خاص نیستیم که تنها نویسندگان خاص خودمان را داشته باشیم بلکه هرکسی که دغدغه دارد، می‌تواند از این ارگان استفاده کند. در ماجرای انتشار آن مقاله هم شخصی که باید بر این مسئله نظارت می‌کرد و کار را می‌دید، متوجه نشد و این یک کاستی از سوی من بوده است که از آن عذرخواهی کردم. ما در آن یادداشت از دستگاه قضا عذرخواهی نکردیم بلکه به آنها گفتیم که حق دارید ما را برای این کار مجازات کنید و ما از مجازات شما سرپیچی نمی‌کنیم و هر لحظه که ما را برای مجازات فراخوانید، آماده هستیم».
 

مقاله آلبالو را خوانده بودم
 

«محتشم» با اشاره به اینکه ما حاضریم مجازات شویم و در ادعای خومان هم صادق هستیم و هیچ‌وقت طفره نمی‌رویم، گفته است: «مقاله را خوانده بودم و اشاره‌ای را که در ابتدای مقاله نوشته شد، خودم آورده بودم و به خاطر همین هم از انتشار آن مقاله عذرخواهی کردم. به‌هرحال وقتی مطلب به دست ما رسید، به‌دلیل همان اشاره اولیه، آن را منتشر کردیم اما بعد متوجه شدیم که نباید وارد آن مقوله می‌شدیم و به شکل جزئی مطرحش می‌کردیم. هرچند که روال نشریه ما این است که برخی مقالاتمان را کسانی می‌نویسند که دریافت چندانی از موضوعات ندارند و ممکن است حداقل‌ها را هم رعایت نکنند، اما عده‌ای هم هستند که جزء تیم اصلی نشریه به شمار می‌روند و شاید از دو یا سه نفر هم بیشتر نباشند و سایرین که از آنها مقاله منتشر می‌شود، ازجمله کسی که مقاله «آلبالوهای جنسی» را نوشته بود، جزء مجموعه ما نبود».او درباره اینکه چرا با وجود حکم لغو امتیاز، نشریه‌تان همچنان منتشر می‌شود، گفته است: «حکمی که برای هفته‌نامه ما اعلام شد، نه منطقی بود و نه عادلانه و نه حتی در حیطه وظایف هیأت نظارت قرار داشت. همان‌طور که سخنگوی قوه قضائیه هم اشاره کردند، لغو امتیاز در هیأت نظارت تحت عناوین مشخصی انجام می‌شود اما مورد نشریه ما تحت آن عناوین قرار نمی‌گرفت، بنابراین ما آمدیم و درخواست کردیم که به خاطر اینکه بیشتر از این دچار ضرر و زیان مادی و معنوی نشویم، عجالتا نشریه را منتشر کنیم تا زمانی که دادرسی و دادگاه کارش را انجام دهد که در این زمینه نماینده هیأت نظارت، اعتراضی را در دادگاه مطرح کرده است که همان اعتراض در دادگاه تجدیدنظر مشغول بررسی است و ما منتظر نتیجه هستیم».«محتشم» درباره احمدی‌نژاد هم گفته است: «شخص احمدی‌نژاد فرد سلامتی بود و مخصوصا دولت اولش اصلا قابل مقایسه با دولت‌های اصلاحات و کارگزاران نبود چراکه یک رویکرد اصولی نسبت به انقلاب داشت. اگر ما اصلاح‌طلبان را رد می‌کنیم، لزوما منظورمان حمایت از اصولگرایان نیست. ما فضا را رصد می‌کنیم تا ببینیم چه کسی به صحنه می‌آید و براساس معیارهای انقلابی درباره‌اش تصمیم‌گیری می‌کنیم اما اینکه برویم و زیر علم کسی سینه بزنیم، اصلا مطرح نیست. شاید عده‌ای می‌خواستند به دنبال احمدی‌نژاد بروند اما باید گفت که آقای احمدی‌نژاد هم بازی را در سال ۹۲ واگذار کرد و درحال‌حاضر هم معلوم نبود اگر به صحنه می‌آمد، واقعا چه شق‌القمری می‌کرد که مشکلات کشور حل شود».
 

تک‌روی مساوی با اخراج
 

او با اشاره به اینکه ما تشکلی به نام «جنبش حیات» در تهران داریم که در هفته آینده هم برنامه خواهد داشت و به صورت مرتب در عرصه امربه‌معروف فعال است، گفته است: «مجموعه‌ای گسترده به نام «مجمع رهروان امر به معروف» در تهران و شهرستان‌ها فعال است و همه این تشکل‌ها ما را از آن حضور پررنگ گذشته، بی‌نیاز می‌کند».او با بیان اینکه در کل کشور دارای شعبه یا دفتر نیستیم، گفته است: «در مشهد و کرمانشاه تشکل‌هایی به نام انصار حزب‌الله مشهد و کرمانشاه مطرح هستند اما ما در همه شهرها، دبیر نداریم؛ بلکه هرجا این اقبال وجود داشته باشد و مردم، خواهانش باشند این تشکل ایجاد می‌شود. چراکه ما از تهران دستور تشکیل این سازمان را در سایر نقاط کشور نمی‌دهیم».او گفته است: «اخیرا مجموعه‌ای در «محمودآباد» استان مازندران که ماه‌ها درصدد بود به ما بپیوندد، کارهایش را انجام داده است و به انصار حزب‌الله پیوسته است. ارتباط ما با تشکیلاتمان در شهرستان‌ها به دو صورت است، یکی در مسائل منطقه‌ای استان‌ها که خودِ تشکل‌های ما در آنجا درباره‌اش تصمیم می‌گیرند و اگر از ما هم مشورت بخواهند، دریغ نمی‌کنیم، اما یک صورت هم به چارچوب کلی مسائل کلان کشور مربوط است که در آنجا همه با هم، همصدا می‌شویم و اگر کسی تکروی کند، از مجموعه‌مان خارج خواهد ‌شد».

محتشم در دادگاه
 

محتشم درباره اینکه برای مقاله «سونامی آلبالوهای جنسی» هنوز به دادگاه فراخوانده نشده‌اید، گفته است: «هنوز کسی شکایت نکرده است و اگر هم کسی شاکی خصوصی است و فکر می‌کند به او اهانت شده، باید بیاید و شکایت کند». او درباره شکایت معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از یالثارات هم گفته است: «چالشی که ما با خانم مولاوردی داشتیم، دلیل اصلی این لغو امتیاز بود که البته خودش قابل دفاع است و هم ما از او به خاطر اهانت‌ها و اکاذیبی که علیه‌مان منتشر کرده بود، شاکی هستیم و او هم از ما شاکی است و هر دو این شکایات در حال بررسی است». او گفته است که قرار بوده روز ۱۸ مهرماه، یعنی دیروز، جلسه دادگاه مطبوعات برای رسیدگی به این موضوع برگزار شود.

۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن