تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798546290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازخوانی پرونده جنجالی فیلم خصوصي عبدالرضا هلالی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



بازخوانی پرونده جنجالی فیلم خصوصي عبدالرضا هلالی
روز نو : عبدالرضا هلالی، مداح مشهوری که فیلم توزیع شده از وی در سایت های اینترنتی جنجال تازه ای به پا کرده است، گفت: اکنون در شرایط روحی مساعدی برای صحبت کردن در این باره نیستم ولی در آینده نزدیک پاسخ این تخریب شخصیت را خواهم داد هر چند که حسابرسی این پرونده را به روز قیامت موکول کرده ام.


*آغاز ماجرا
اواخر مرداد ماه یک فیلم کوتاه 10 ثانیه ای در برخی سایت های اینترنتی پخش شد که هلالی را در حال قلیان کشیدن نشان می داد.


در حرکت دوربین، معلوم می شود که زنی نیز همراه هلالی در اتاق است. زن، که چهره او به خوبی قابل رویت نبود و یک دست لباس شب با آستین رکابی به تن داشت.


این فیلم به سرعت تکثیر شد و علاوه بر توزیع به صورت CD، به حافظه موبایل ها نیز راه یافت.


هلالی در این مورد می گوید: کسانی که این بی تقوایی را کردند، هزینه تکثیر و توزیع این CD «دروغین» را از کجا آورده اند و چگونه در یک روز 5 هزار حلقه از این CDها را در میدان های تهران به رایگان پخش کردند؟!


*آن زن که بود؟
هر چند هلالی در این باره سکوت کرده و همه چیز را به آینده و زمانی که حالش بهتر شود موکول ساخته است ولی حرف و حدیث های متعددی در این باره وجود دارد.


برخی وجود این فیلم را نشانه ای از انحراف اخلاقی هلالی می دانند و برآنند که باید عنوان مداحی اهل بیت از چنین کسی گرفته شود.


در مقابل، برخی اخبار، حاکی از آن است که زن جنجالی این فیلم 10 ثانیه همسر دوم هلالی است و فیلم را نیز یکی از بستگان نزدیک به او با موبایل گرفته و پس از پیش آمدن یک سری اختلافات خانوادگی به انگیزه انتقام جویی، در شبکه اینترنت به نمایش گذارده است.


از سوی دیگر، برخی از نزدیکان عبدالرضا هلالی تاکید دارند که فیلم ساختگی است و اساساً چنین زنی وجود خارجی ندارد و به فیلم اضافه شده است
فيلم را برادر همسرم با استفاده از تلفن همراه خود گرفت و زماني که گوشي خود را براي تعمير داده بود، متاسفانه يکي از کارکنان تعميرگاه اقدام به سرقت فيلم خصوصي خانوادگي و پخش آن کرده است.


*اختلافات درون گروهی
از چندی پیش بین طیف عبدالرضا هلالی و گروه ا...کرم، اختلافاتی وجود داشته است. ماجرا از آنجا آغاز شد که نشریه «موج اندیشه» متعلق به جریان ا...کرم، در یادداشتی هلالی را متهم به تجمل گرایی (از جمله سکونت در منزلی واقع در خیابان پاسداران تهران، سوار شدن بر خودرو "پرادو" و گرفتن پاکت های چند صد هزار تومانی برای مداحی) متهم کرد.


هلالی بلافاصله به این یادداشت واکنش نشان داد و گفت: اگر کسی را یافتید که از بابت مداحی پولی به من داده باشد، حق با شماست.


با این پاسخ و پس از آنکه «موج اندیشه» نتوانست نوشته های خود را اثبات کند، در شماره بعد، از هلالی عذرخواهی کرد. اما ماجرا هنگامی بالا گرفت که هلالی در مراسم شهادت حضرت زهرا (س) که توسط جریان ا...کرم بر پا شده بود، قصد روضه خوانی داشت که با ممانعت برگزارکنندگان مواجه شد و حتی کار به زد و خورد نیز کشیده شد.


پس از آن، هلالی، از ضاربان شکایت کرد و بدین ترتیب، پای قوه قضاییه به ماجرا باز شد. در چنین شرایطی، آن طور که سایت مبارزین خبر داده است، حاج منصور ارضی قصد داشته است پادر میانی کند و طرفین را آشتی دهد که به ناگاه، موضوع فیلم 10 ثانیه ای پیش آمد و ماجرا را پیچیده تر کرد.


*مداحی به سبک پاپ
هلالی از همان آغاز کار، مورد انتقاد بسیاری از جریان های مذهبی قرار گرفت زیرا او سبک های جدیدی را در مداحی به کار می برد که خوشایند سنت گرایان نبود. منتقدان هلالی، او را متهم می کردند که مداحی را با سبک و سیاق موسیقی پاپ در آمیخته و آلوده کرده است.


با این حال، مدافعان او که عمدتاً از جوانان با تیپ های امروزی هستند، سبک او را عاملی برای تنوع بخشی به مجالس مدیحه سرایی و روضه خوانی می دانند و به شدت از او حمایت می کنند، چنانچه پس از ماجراهای اخیر، در اولین برنامه ای که هلالی به مناسبت میلاد امام حسین علیه السلام در حسینیه قهرودی ها بر روی صحنه آمد، حدود 2 هزار نفر که 95 درصد آنها جوانان زیر 30 سال بودند، شرکت داشتند و شدیداً نسبت به هلالی ابراز احساسات می کردند.


*گوگل و هلالی
هر چند عبدالرضا هلالی از مداحان بسیار مشهور بوده است ولی پس از ماجرای اخیر، کسانی که در این وادی هم نیستند، کنجکاو شده اند به طوری که تا به امروز با سرچ «عبدالرضا هلالی» در گوگل، حدود 19800یافته اینترنتی درباره او معرفی می شود!




تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن