تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804593726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عباسی: برخی مدارس هنوز معلم کافی ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
عباسی: برخی مدارس هنوز معلم کافی ندارند
عباسی: برخی مدارس هنوز معلم کافی ندارند عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اکنون 18 مهر ماه است و مشاهده می‌کنیم در برخی مدارس معلم کافی ندارند و در برخی نیز متخصص رشته مورد نظر وجود ندارد و این ضعف در سیستم مدیریتی است.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ اسدالله عباسی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، درباره وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت:‌ این صندوق درست مدیریت نشده و مدیریت ناسالمی بر آن حاکم شده است و متأسفانه در این بخش وزیر آموزش و پرورش باید عذرخواهی می‌کرد و نباید مسائل را توجیه کرده و آنها را مبری کند.
 
وی ادامه داد: مدیریتی که در صندوق ذخیره فرهنگیان حاکم بوده موجب شده است که خسران و ضرر و زیان به صندوق وارد شود و فرهنگیان آسیب ببینند.
 
عباسی اضافه کرد: مگر فرهنگیان چقدر سرمایه دارند؟ میزان حقوق آنها که مشخص است و در ارتباط با بازنشستگی و حق و حقوشان نیز با تأخیر پرداخت می‌‌شود و آیا این اندک ذخیره‌ای که دارند باید مورد کم‌لطفی قرار گیرد؟  
 
وی با بیان اینکه مشخص است که در صندوق ذخیره فرهنگیان اشکالات روشن و مبینی وجود دارد، گفت: وزیر آموزش و پرورش باید برخورد جدی کرده و از فرهنگیان عذرخواهی کرد.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه فضای آموزش و پرورش باید به سمتی سوق داده شود که صدمه و لطمه‌ای به فرهنگیان وارد نشود، افزود: فرهنگیان اقشار آگاه و تأثیرگذار جامعه هستند و نباید از آنها غفلت کنیم.  
 
وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در بحث استیضاح به دنبال اصلاح آموزش و پرورش هستند، اظهار داشت:‌ بحث نمایندگان تغییر وزیر نیست بلکه آموزش و پرورش باید مسیر درست خود را طی کند.  
 
عباسی ادامه داد: اکنون 18 مهر ماه است و مشاهده می‌کنیم در برخی مدارس معلم کافی ندارند و در برخی نیز متخصص رشته مورد نظر وجود ندارد و این ضعف در سیستم مدیریتی است.  
 
وی افزود: عدم تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی از دیگر مواردی است که به ضعف سیستم مدیریتی در آموزش و پرورش برمی‌گردد و معتقدیم که وزیر و در رأس آن دولت باید عزم و اراده خود را جزم کنند تا مشکلات آموزش و پرورش خاتمه یابد.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش نیز گفت:‌ هیأت رئیسه مجلس در خصوص استیضاح وزیر می‌خواهد پا در میانی کند و گروهی را نیز برای حل و فصل این موضوع تشکیل داده است که البته این گروه از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیستند.
 
وی اضافه کرد: ما پیگیر مسائل و مشکلات فرهنگیان هستیم و تا آخرین ریال حقوق فرهنگیان کوتاه نمی‌آییم به عنوان نمایندگان فرهنگیان از حقوق آنها دفاع می‌کنیم تا آنها جایگاه شایسته خود را حفظ کنند.
 
عباسی تصریح کرد:‌در حال حاضر ناکارآمدی‌ها در برخی استان‌ها محسوس است و آنها دنبال کارهای سیاسی خود هستند که وزیر آموزش و پرورش باید تکلیف آنها را روشن کند چرا که هرگاه آموزش و پرورش دستخوش مسائل سیاسی باشد ضربه به آموزش و پرورش و در نتیجه نظام و کشور وارد می‌شود.

منبع: فارس


95/7/18 - 13:12 - 2016-10-9 13:12:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن