تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803201822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دام سیاه برای دختران نوجوان در تلگرام


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: پسر 18 ساله که پس از طرح دوستی با دختران نوجوان در تلگرام، آنها را به بهانه ازدواج فریب داده و عکس‌های خصوصی و فیلم‌های غیراخلاقی‌شان را به دست می‌آورد، دستگیر شد. متهم در بازجویی پلیسی مدعی شد که می‌خواسته در زمانی مناسب از فیلم‌ها و عکس‌های دختران نوجوان سوء استفاده کند.



به گزارش جام‌جم، هفته گذشته زنی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از پسر جوانی به اتهام اغفال دخترش در تلگرام شکایت کرد. پس از این شکایت دختر 16 ساله او برای ادامه تحقیقات به پلیس فتا فراخوانده شد و به ماموران گفت: یکی از همکلاسی‌هایم در کلاس زبان با پسری دوست بود. او از من خواست برای امتحان کردن آن پسر، با او طرح دوستی بریزم. آن زمان، گوشی هوشمند نداشتم. پدرم قول داده بود اگر معدلم بالا شود، برایم گوشی هوشمند بخرد که با دستکاری کارنامه‌ام او را مجبور کردم به قولش عمل کند. بعد از خرید گوشی هوشمند، شروع به گفت‌وگوی تلگرامی با آن پسر جوان کردم. زمانی که متوجه شد من قرار است او را امتحان کنم، مدعی شد به آن دختر علاقه‌ای ندارد و می‌خواهد با من دوست شود. شاکی ادامه داد: دوستی تلگرامی‌مان ادامه داشت تا این که او مدعی شد بزودی می‌خواهد همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام بیاید. من که به او علاقه‌مند شده بودم، گمان می‌کردم گفته‌هایش صحت دارد. فریب گفته‌های دروغین او را خوردم و طبق خواسته‌اش عکس‌های خصوصی و فیلم‌های غیراخلاقی از خود تهیه کرده و برای او فرستادم. وی گفت: چند روز پیش دوستم به طور اتفاقی متوجه این دوستی شد و موضوع را به مادرم گفت. یک روز بعد از آن پسر مورد علاقه‌ام در تلگرام پیام داد که اگر خانواده‌ام از او شکایت کنند، عکس و فیلم‌ها را منتشر می‌کند. همان جا متوجه شدم او از این دوستی هدف دیگری داشته است. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران او را در یکی از روستاهای بجنورد شناسایی و دستگیر کردند. این در حالی بود که در بررسی گوشی تلفن همراه و رایانه متهم، هشت گیگا بایت اطلاعات از جمله فیلم‌های غیراخلاقی متعلق به شاکی و چهار دختر دیگر را به دست آوردند. متهم 18 ساله گفت: دختران نوجوان را در تلگرام فریب داده و با آنها دوست می‌شدم. سپس وانمود می‌کردم قصد ازدواج با آنها را دارم. با این ترفند عکس‌های خصوصی و حتی فیلم‌های غیراخلاقی از آنها می‌خواستم. قصد داشتم در فرصتی مناسب از این فیلم و عکس‌ها سوء استفاده کنم تا آنها اسیر نقشه‌های شیطانی‌ام شوند که دستگیر شدم. سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره گفت: تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم سیاه متهم ادامه دارد.




یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 08:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن