تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798365488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زاینده رود به مرده رود تبدیل شده است/ شهرستان نطنز با مشکل بحران آب دست و پنجه نرم می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زاینده رود به مرده رود تبدیل شده است/ شهرستان نطنز با مشکل بحران آب دست و پنجه نرم می‌کند
نماینده استان اصفهان گفت: چندسالی است که زاینده‌رود به مرده رود تبدیل شده که این موضوع علاوه برخسارت به کشاورزان حاشیه رودخانه و شرق اصفهان باعث قطعی آب شرب شهرک‌های اقماری این شهرستان نیز شده است.

زاینده رود به مرده رود تبدیل شده است/ شهرستان نطنز با مشکل بحران آب دست و پنجه نرم می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین‌ میرزاینان نماینده استان اصفهان در سی‌ و دومین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که امروز(پنج شنبه) برگزار شد، با اشاره به مشکل استان اصفهان، اظهار داشت: آلودگی هوا، وجود پالایشگاه صنایع فولاد ذوب‌آهن، کارخانه های سیمان و قطب صنعتی جزیی از این استان محسوب می‌شوند.


وی افزود: امروزه خطر آلودگی هوا مردم استان اصفهان را تهدید می‌کند.


نماینده استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان به دلیل سوءمدیریت مسئولان آب کشور با مشکلات کم آبی دست و پنجه نرم می‌کند، تصریح کرد‌: این موضوع در آینده نزدیک بسیار خطر آفرین خواهد شد، به همین منظور لازم است که وزارت نیرو با همکاری شورای عالی آب کشور این معضل اساسی را مدیریت کند.


میرزاییان اضافه کرد: چندسالی است که زاینده‌رود به مرده رود تبدیل شده که این موضوع علاوه برخسارت به کشاورزان حاشیه رودخانه و شرق اصفهان باعث قطعی آب شرب شهرک‌های اقماری این شهرستان نیز شده است.


وی با بیان اینکه شهرستان نطنز به عنوان پایتخت هسته‌ای ایران قریب به یک سال است که دچار بحران آب شده است، گفت: این شهرستان  در ماه‌های اخیر روزانه 5ساعت قطعی آب داشته به همین دلیل لازم است مسئولان وزارت نیرو برای حل این مشکل چاره‌ای اساسی بیندیشند.


نماینده استان اصفهان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: شهر بادرود یک قطب کشاورزی قوی در کشور محسوب می‌شود، اما با دارا بودن هزار و 500 هکتار انار نادری بادرود که یکی از 5رقم انار ثبت شده کشور است، سالانه بیش از 50هزار تن انار به سراسر کشورهای اروپایی و حوزه‌ خلیج فارس صادر می‌شود، اما به دلیل نبود امکانات سردخانه و صنایع تبدیلی و عدم حمایت دولت، انار با قیمت کیلویی 850 تومان از کشاورزان خریداری می‌ شود که این موضوع مصیبت زیادی برای کشاورزان منطقه است.


میرزاییان خطاب به هاشمی وزیر بهداشت و درمان کشور گفت: شهر بادرود در کنار جاده ترانزیت بندرعباس-اتو واوان، تهران-اصفهان خطوط راه‌‌آهن جنوب_شمال واقع شده و تنها یک  بیمارستان دارد که توسط خیرین منطقه بازسازی و ساخته شده، اما هیچگونه مصاحبتی برای تجهیز این بیمارستان صورت نگرفته و مردم این دیار به شهر اصفهان و کاشان عزیمت می‌کنند.


وی اضافه کرد:‌ این شهر سالانه بیش از 40میلیون زائر و گردشگر جهت زیارت امام‌ زاده علی‌عباس و شاهزاده محمد دارد.


نماینده استان اصفهان گفت: به شدت از وزیر مسکن، راه‌ و شهرسازی گلایه داریم، چرا که با پول  بیت‌المال قریب به 8ماه است که 20کیلومتر جاده بادرود‌_کاشان که تکمیل شده است بهره‌برداری نمی‌کند.


میرزاییان ادامه داد: در این جاده خطرناک بادرود_ کاشان هرهفته تلفات انسانی داریم، به همین دلیل از وزیر راه‌ و شهرسازی درخواست دارم هر چه سریعتر این مشکل را برطرف و این جاده را احداث کند.


وی افزود: از وزیر نیرو درخواست دارم تعرفه بخش بادرود که در تابستان گرمایی بیش از 45درجه دارد را کاهش دهد.


نماینده استان اصفهان  گفت: از وزیر علوم درخواست داریم که توجه خاصی به دانشگاه‌های دولتی این استان نماید، چرا که اکثر دانشجوهای ورودی‌های یک سال گذشته بابت خوابگاه باید هر ترم یک میلیون تومان هزینه پرداخت کنند، در حالی که این هزینه تفتوتی با دانشگاه آزاد ندارد و این موضوع باعث می‌شود استعداد‌های علمی جوانان این مرز و بوم از بین برود و انگیزه ادامه تحصیل از آنان گرفته شود.


وی با بیان اینکه باید به برنامه 5ساله ششم توسعه کشور توجه ویژه شود، تصریح کرد: هنوز در LCU سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و کمیسیون تلفیق مجلس اکسیژن می‌‌دهند.


نماینده استان اصفهان اضافه کرد: رئیس جمهور در دیدار با اعضای شورای‌ عالی گفت امسال لایحه واحد خدمات مدیریت شهری را به مجلس ارائه می‌کنند، ولی تاکنون هیچ اقدامی در خصوص این موضوع صورت نگرفته، به همین دلیل شهرهای کوچک دچار بحران کمبود اعتبارات شدند.


میرزاییان با تأکید بر اینکه در ایام اخیر عده‌‌ای در تلاش هستند تا اختیارات شوراهای اسلامی را کاهش دهند، یادآور شد: آن ها به  دنبال این هستند که اصول 100تا 107 قانون اساسی را مخدوش کنند، به همین دلیل از ریاست شورای عالی درخواست دارم تا جلساتی با اعضای کمیسیون شوراهای مجلس برگزار کنند تا در آینده شاهد ارتقاء قدرت و اختیارات شوراها در جامعه باشیم.





۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن