تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروانی: ازبکستان تیمی نبود که به ما صدمه بزند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وبسایت نود: غلامحسین پیروانی درمورد پیروزی ایران مقابل ازبکستان اظهار داشت: بازی خوبی بود و بچه‌ها نیز بد نبودند. بازیکنان ایران دوندگی خوبی داشتند هرچند که ازبکستان از چین هم ضعیف‌تر بازی‌ کرد و چین خیلی بهتر از آنها بود. ازبکستان در حد ایران نبود با این حال نباید برد ایران را هم لوث کرد.


وی ادامه داد: واقعا ایران خیلی راحت ازبکستان را برد و حریف موقعیت خیلی خطرناکی نداشت. در مجموع اینکه ازبکستان تیمی نبود که بخواهد به ایران صدمه بزند و معتقدم که برد شیرینی برای کشورمان بدست آمد.


پیروانی درمورد اینکه این پیروزی یکی از مهم‌ترین بردهای ایران در راه صعود به جام جهانی بود  اظهار داشت: صددرصد. الان شانس برای صعود به ایران و کره افتاد و با توجه به اینکه بازی برگشت با چین و ازبکستان در تهران است می‌تواند این موضوع خیلی به نفع ایران باشد ضمن اینکه ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستند.


کارشناس فوتبال ایران ضمن تبریک دوباره برای این پیروزی تاکید کرد: کی‌روش ارنج خیلی خوبی را روی زمین قرار داد و تیم دونده‌ای را در زمین چید. بازیکنان نیز دوندگی خوبی داشتند و فرصت آنچنانی به حریف ندادند.


پیروانی درمورد اینکه چرا تیم ملی ایران خارج از خانه بهتر از بازی‌های خانگی نتیجه می‌گیرد گفت: تماشاگر روی بازی ایران تاثیر زیادی می‌گذارد و چون همه برد می‌خواهند، تیم ملی نیز سراپا حمله شده و روی ضد حملات گل می‌خورد. در این بین و در بازی‌های خانگی به خاطر اینکه احساسی می‌شویم مشکل اصلی بوجود آمده و همین موضوع کار دست تیم ملی می‌دهد.




۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن