تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819485532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیستم بانکی آذربایجان شرقی ضعیف تر از سایر استانها عمل کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سیستم بانکی آذربایجان شرقی ضعیف تر از سایر استانها عمل کرده است
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دغدغه رهبری و دولت تدبیرو امید تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جاریست، گفت: سیستم بانکی آذربایجان شرقی ضعیف تر از بانک های سایر استان های کشور عمل کرده است.


سعید شبستری خیابانی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مراغه افزود: بانک ها نقش مهمی در راه اندازی و احیاء واحدهای تولیدی و در نهایت تحقق اقتصاد مقاومتی دارند و باید تنگ نظری را کنار بگذارند.
وی با اشاره به اینکه محدودیت های اداری در کل کشور یکنواخت است، گفت: دیدگاه های بخشی باید کنار گذاشته شود و همه ساکنان این استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی مشارکت کنند.
وی از دهیاران و شهرداران نیز خواست تا آستین بالا بزنند و با مدیریت جهادی و نیت خدمت صادقانه برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان این رمز و بوم با دست خالی اما با قدرت ایمان توانستند دشمن را زمین گیر کنند و امروز نیز تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به ایمان و اعتقاد دارد و بدون شکل دست یافتنی است.
وی معرفی آذربایجان شرقی به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی کشور را یادآور شد و افزود: دولت تدبیر و امید مدیر ترسو نیاز ندارد و مدیران باید بدون محدودیت زمانی پای کار باشند.
وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در وضعیت نامناسب فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و با خزانه خالی کشور را تحویل گرفت، گفت: دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش تسهیل کننده و مرتفع کننده موانع را بر عهده دارد و مردم باید منتظر نسخه خارجی نباشند و وارد صحنه شوند.
به گفته وی ساختار موجود کشور مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی نیست و شخص استاندار آذربایجان شرقی و معاونان استانداری برای رفع موانع در تلاش هستند.
وی با اشاره به اینکه کشور در برخی زمینه ها در دولت گذشته شخم زده شد و بازسازی آنها زمانبر است، افزود: تفکر تبلیغاتی نداریم و تا آخرین ساعت دولت کار خواهیم کرد اما گذشته را فراموش نکرده ایم و روشنگری می کنیم.
وی گفت: در دولت قبلی می خواستند ایران را در عرصه بین المللی خشونت طلب معرفی کنند و صهیونیست ها برای انزوای ایران در تلاش بودند اما امروز دولت تدبیر وامید به واسطه توافق برجام، مشکلات و موانع بین المللی برای توسعه کشور را مرتفع کرده است.
وی افزود: اگرچه بعضی ها در زمان حاضر از گفتن این حرف ها ناراحت می شوند اما مردم باید بدانند که دولت در وضعیت نامناسبی کشور را تحویل گرفت و امروز در سایه عقلانیت کشور از فضای رانت و اختلاس خارج شده است.
وی گفت: کمر اقتصاد کشور در دولت قبلی شکست و بهبودی کامل آن زمان بر است اما دولت با وجود محدودیت های مالی موفقیت های چشمگیری در زمینه های کشاورزری و بهداشت و درمان دارد.
وی افزود: مراغه بالاترین تولیدات محصولات باغی و عسل استان را داراست و در تولید گوشت و تخم مرغ وضعیت مناسبی دارد و در صورت افزایش بهره وری، رفع موانع تولید و ایجاد انگیزه می توان شاهد توسعه روزافزون این شهرستان در بخش های مختلف بود.
وی از معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه خواست تا در پایان سال سه نفر از دهیاران نمونه شهرستان در بخش اقتصاد مقاومتی را جهت تقدیر معرفی کند.
به گزارش ایرنا، در این آئین که با حضور جمعی از مسئولان محلی و دهیاران و اعضا شورای اسلامی روستاهای مراغه برگزار شد، مدیران جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت این شهرستان از مشکلات موجود در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی مراغه انتقاد کردند.
در پایان این نشست، معاون سیاسی امنیتی استاندار به همراه سایر مسئولان استانی و شهرستانی از طرح احداث و تعریض راه روستایی طالبخان تا آهق در بخش مرکزی مراغه بازدید کردند.
فاز اول این طرح به طول پنج کیلومتر و عرض 24 متر با 30 میلیارد ریال هزینه از محل مشارکت مردمی روستاهای این منطقه در حال احداث بوده و از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.




تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن