تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با اشرار و قاچاقچیان است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با اشرار و قاچاقچیان است
رئیس شورای فرهنگ عمومی و سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با اشرار، قاچاقچیان کالا و ارز و خائنان است.

ناجا در خط مقدم مقابله با اشرار است/ امنیت ایران مدیون هوشیاری نیروی‌های انتظامی است
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین تقوی رئیس شورای فرهنگ عمومی و سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در حاشیه دیدار با اعضای شورای فرهنگ و عمومی استان تهران که امروز (چهارشنبه) در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با اشرار، قاچاقچیان کالا و ارز، جنایتکاران و خائنانی است که سعی دارند از راه ورود مواد مخدر نسل ما را به تباهی بکشانند.
 
وی تاکید کرد: ناجا یکی از ارگان‌های مقتدر کشور است و بخش قابل توجه امنیت امروز ما به خصوص امنیت منازل، خیابان‌ها و رفت و آمد جاده‌ها مدیون زحمات، تلاش‌ها، هوشمندی و هوشیاری نیروهای مخلص نیروی انتظامی است.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی و سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی استان تهران را با هماهنگی استاندار به تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی اختصاص داده‌ایم که در برپایی نظم و آرامش جامعه نقش بسزایی دارد.
 
حجت الاسلام و المسلمین تقوی ادامه داد: نیروی انتظامی در 900 شهری که نماز جمعه تشکیل می‌شود، عضو ثابت ستاد اقامه نماز جمعه در سراسر کشور بوده و امنیت، نظم و انضباط را در ورودی و خروجی‌های مردم به وجود می‌آورد.
 
وی افزود: به سهم خود به عنوان خادم ائمه سراسر کشور از نیروی انتظامی تشکر می‌کنم، چرا که در اقامه نماز جمعه مخلصانه به ما یاری می‌رساند.
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی و سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در مرزها شهدای بسیار زیادی را تقدیم کرده، تاکید کرد: مردم ما به این امر توجه ندارند و یا اخبار و رسانه‌ها در این زمینه سرمایه گذاری لازم را انجام نمی‌دهند.
 
حجت الاسلام و المسلمین تقوی تصریح کرد: ما وظیفه داریم ضمن  تقدیر از نیروهای انتظامی روحیه آنها را تقویت کنیم و همه را به حمایت از آنها فرا بخوانیم.
 



۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن