تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821068592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشته شدن دو کارگر مجتمع نی شکر هفت تپه در حادثه تصادف


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: کشته شدن دو کارگر مجتمع نی شکر هفت تپه در حادثه تصادف ایلنا: دو کارگر مجتمع نی شکر هفت تپه در مسیر محل کار به شهرشوش در اثر تصادف با یک دستگاه سواری کشته شدند.
کشته شدن دو کارگر مجتمع نی شکر هفت تپه در حادثه تصادف

منابع خبری ایلنا با اعلام این خبر گفتند ، این حادثه حوالی ساعت 14:30 دقیقه روز گذشته (13 مهر ماه) در مسیر جاده کارخانه به  شهر شوش در استان خوزستان زمانی اتفاق افتاد  که یک دستگاه سواری سمند به دلایل نامشخصی از مسیر خود منحرف وبه خودرو سواری حامل دو نفر از کارگران مجتمع نی شکر هفت تپه  که قصد رفتن به محل سکونت خود را داشتند برخورد می کند که در نتیجه آن هر دو کارگر درجا کشته وسه نفر از سرنشینان خودرو سمند بشدت مجروح می شوند. این کارگر مجتمع نی شکر هفت تپه در ادا مه گفت:، کارگران کشته شده این  حادثه آقایان «مهدی صالحی» و «احمدی»نام دارند  که به ترتیب در واحد حراست و کشاورزی مجتمع نی شکر هفت تپه مشغول کار بودند.   .  

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ ۰۹:۵۹:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن