تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820760849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه حسین(ع)، راه شهادت، ایثار و دفاع از دین است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: راه حسین(ع)، راه شهادت، ایثار و دفاع از دین است
عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه راه امام حسین (ع) راه شهادت ، ایثار و دفاع از دین است ، افزود: همه ما باید در این مسیر ایثار و جانفشانی کنیم و مسیر حقیقت را بپیمائیم.
مریم قهرمانی ، با اشاره به حوادث تاریخی روز عاشورا، گفت: امام حسین(ع) یارانی داشت که همواره به آنها می‌بالید و آنها را باوفاترین و برترین انسان‌ها می‌دانست.  قهرمانی ادامه داد: روز عاشورا شاهد حضور مردان و زنانی هستیم که برای مقابله با دشمن آماده جهاد بودند، در کربلا فرزندانی برای ایثار در راه امام حسین(ع) رفتند که تربیت یافته مادران صالح‌ هستند و در مکتب حضرت زهرا(س) پرورش یافته‌اند.  به گفته این عضو شورا، عاشورا محور بسیج مردم و عنصر شهادت، به مبارزه مردم روح و جان می بخشید؛  بهره های عاشورای حسینی به انقلاب اسلامی فراوان می باشد و به تعبیر امام خمینی (ره)  اگـر قیـام حـضرت سیّد الشهداء نبـود، امـروز ما هم نمی توانستیم پیروز شویم.  قهرمانی معتقد است، مظلومیت امام حسین (ع) به گونه ای است که بدون هیچ دعوتی آحاد مردم در مراسمات مذهبی این حضرت حضور پیدا میکنند و خالصانه عزاداری می کنند که در این ایام باید نسبت به شخصیت امام حسین(ع) تفکر بیشتری کرد.  وی عنوان کرد: آزادی که امام حسین (ع) عموم مردم و شیعیان و هر فردی که منظور این قیام را فهمید فراهم کرد نعمت بزرگی است و هر که معنی قیام امام حسین (ع) را فهمید آزاده شد.  وی به اهداف قیام امام حسین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف مهم قیام امام حسین(ع) بوده است.  عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف قیام امام حسین (ع) بوده و یکی از موضوعات مهم دینی برای اصلاح جامعه است.




تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن