تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821033013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه بین المللی و بوستان امام خمینی(ره) ماکو بهره برداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:
نمایشگاه بین المللی و بوستان امام خمینی(ره) ماکو بهره برداری شد

ارومیه- ایرنا- ساختمان نمایشگاه بین المللی و بوستان امام خمینی(ره) منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو روز پنجشنبه طی آیینی با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اکبر ترکان مشاور رئیس جمهوری و دبیر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین ساختمان نمایشگاه بین المللی ماکو که در چهار هزار متر مربع زیربنا احداث شده است، بهره برداری شد.
این ساختمان نمایشگاهی در سه بخش سالن اصلی نمایشگاه، اداری و تاسیسات و به ارتفاع حدود 9 متر احداث شده و سازه سالن نمایشگاه اسکت فلزی با سقف فضاکار و قاب مهار بندی شده و نمای آن نیز آلومینیومی و ورق فلزی گالوانیزه است.
این بنا در مدت 12 ماه و با اعتبار نزدیک به 70 میلیارد ریال احداث شده است.
فضای سالن نمایشگاه در سه هزار و 147 متر مربع، فضای اداری در 400 متر مربع و سایر فضاها نیز در حدود 450 متر مربع احداث شده است.
امروز همچینین با حضور مسئولان کشوری بوستان بزرگ امام خمینی(ره) منطقه آزاد ماکو که در فضایی به مساحت 132 هزار متر مربع احداث شده است، به بهره برداری رسید.
این بوستان مجهز دارای فضای سبز، پیاده رو، مسیر تندرستی، نمایشگاه، رستوران، آب نما، پارکینگ، محل بازی کودکان، مسیر دوچرخه سواری، گلزار شهدای گمنام، میدان مشاهیر و 14 واحد آلاچیق بزرگ است.
این بوستان با صرف قریب به 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو در مدت کمتر از یکسال به احداث شده و امروز به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، قبل از بهره برداری از این طرح ها، تندیس سردار شهید مهدی باکری فرمانده لشکر 31 عاشورا به مناسبت هفته دفاع مقدس در بوستان امام خمینی(ره) ماکو رونمایی شده و همچنین یادمان سه شهید گمنام در داخل این بوستان طی آیینی گلباران و بهره برداری شد.
منطقه آزاد ماکو با پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، بزرگترین منطقه تجاری و صنعتی کشور است که در راستای اهداف اقتصادی در 24 مرداد ماه سال 1389 تصویب شد.
بر ...
[ مشاهده متن کامل خبر نمایشگاه بین المللی و بوستان امام خمینی(ره) ماکو بهره برداری شد در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

نمایشگاه بین المللی و بوستان امام خمینی(ره) ماکو بهره برداری شد



نمایشگاه بین المللی و بوستان امام خمینی(ره) ماکو بهره برداری شد



نمایشگاه بین المللی و بوستان امام خمینی(ره) ماکو بهره برداری شد






دوشنبه ، ۱۲مهر۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن