تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804494010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت عجیب با تمدید قرارداد ناظم الشریعه!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: با وجود مخالفت های عباس ترابیان با سرمربی گری ناظم الشریعه در تیم ملی، به نظر می رسد قرارداد این مربی موفق تمدید شود.
 

به گزارش تابناک ورزشی،تیم ملی فوتسال ایران در دیدار رده بندی جام جهانی مقابل پرتغال به برتری رسید و برای اولین بار در تاریخ روی سکوی سوم جهان قرار گرفت.
بعد از اتمام هشتمین دوره مسابقات، قرارداد اعضای کادرفنی تیم ملی نیز به اتمام رسیده و تکلیف قرارداد سید محمد ناظم الشریعه، محمد هاشم زاده و علی صانعی با تیم ملی مشخص نیست. پیش از جام جهانی و با توجه به شرایط نامناسب تیم ملی گفته می شد ناظم الشریعه بعد از مسابقات برکنار شده و به احتمال فراوان به تیم حفاری اهواز خواهد پیوست. اما با موفقیت تاریخی تیم ملی در جام جهانی، قطعا اصلی ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی، ناظم الشریعه خواهد بود.
 

اما این مربی موفق یک مخالف بزرگ در فدراسیون فوتبال دارد. عباس ترابیان که پیش از انتخاب ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی، مخالف سرسخت او بود و گزینه‌هایی چون شمس و صالح را پیشنهاد کرده بود، اعتقاد چندانی به این مربی ندارد. حتی تاج در مصاحبه اش اعلام کرده برخی در کلمبیا بعد از باخت ایران به اسپانیا توصیه کرده اند ناظم الشریعه فورا برکنار شود که بر اساس شنیده ها این پیشنهاد از سوی ترابیان مطرح شده است. با این حال باید منتظر ماند و دید ترابیان موفق می شود مانع از تمدید قرارداد سرمربی تیم سوم جهان شود یا نه.

همچنین جدایی صانعی از تیم ملی قطعی خواهد بود چرا که وی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران انتخاب شده و باید هدایت این تیم در اولین دوره مسابقات آسیایی را بر عهده داشته باشد.
اما قبل از انتخاب کادرفنی تیم ملی، باید تکلیف صندلی ریاست کمیته فوتسال مشخص شود. بعد از انتخاب سیدرضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال تهران، علی کفاشیان از سوی تاج حکم گرفت تا سرپرستی کمیته فوتسال را به عهده بگیرد، اما کفاشیان از همان روزهای نخست به موقتی بودن حضورش در فوتسال تاکید داشت و از طرفی تاج و افتخاری اصرار به ماندن او می کردند. با این حال کفاشیان حرف خود را به کرسی نشاند و قرار بر انتخاب رئیس جدید برای فوتسال ایران شد.
از همین رو هفته گذشته جلسه ای بین تاج و کفاشیان با وزیر ورزش و جوانان برگزار و در آن پیرامون انتخاب رئیس جدید فوتسال بحث شد. این احتمال وجود دارد که بعد از برگزاری این جلسه ریاست کمیته فوتسال باز هم به یکی از مدیران وزارتی سپرده شود.



۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن