تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820942533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‌‌شایعه پیوستن په‌په به میلان قوت گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: ‌‌شایعه پیوستن په‌په به میلان قوت گرفت
‌‌شایعه پیوستن په‌په به میلان قوت گرفت

رسانه‌های ایتالیایی از توافق میلان با مدافع رئال مادرید سخن به میان آوردند و نوشتند که په‌په در تابستان به صورت مجانی راهی روسونری می‌شود. به گزارش ایلنا، میلان توسط مالکان چینی خریداری شده و انتظار می‌رود که تغییرات زیادی در این تیم به وجود آید. سایت فوتبال ایتالیا اعلام کرد که دیگو گودین، ستاره اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید بازیکنی است که سخت باشگاه میلان به دنبال او است و تلاش می‌کند تا او را در زمستان و یا تابستان فصل جابه جایی جذب کند.
میلان در تابستان هم به دنبال جذب گودین بود، اما دیگو سیمئونه اجازه نداد تا این بازیکن جدا شود.
یکی دیگر از بازیکنانی که خبرهایی درباره توافق او با میلان به گوش می‌رسد په‌په است. سایت فوتبال ایتالیا اعلام کرد که میلان از همین الان با په‌په به توافق رسیده است و با توجه به این که باشگاه رئال حاضر نیست قرارداد په‌په را تمدید کند، این بازیکن پرتغالی در تابستان به صورت مجانی راهی میلان می شود.
میلان در فصل جدید رقابت‌های سری A تا حدودی خوب کار کرده و با ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی جای دارد و با صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارد.
 

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ ۱۱:۵۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن