تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798587986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعدام قاتل «کیاناکوچولو» در ملاء عام


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مرد 37 ساله ای که پس از آزار و اذیت دختر بچه خردسال، وی را به طرز وحشیانه ای به قتل رسانده بود صبح روز گذشته در حالی به دار مجازات آویخته شد که رسیدگی سریع به این پرونده در کشور بی سابقه است.
 
به گزارش خراسان، دادستان مرکز خراسان رضوی روز گذشته پس از اجرای این حکم در ملاء عام گفت: وقوع این حادثه تلخ در شهری مانند نیشابور، که همه افراد آن انسان هایی مومن و متدین هستند، موجب جریحه دار شدن قلوب مسلمانان شد و به همین خاطر نیز رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تاکید کرد این پرونده هر چه سریع تر باید مورد رسیدگی قضایی قرار گیرد تا مرهمی بر دل های جریحه دار شده مردم این خطه باشد.
 
قاضی غلامعلی صادقی با اشاره به چگونگی وقوع این حادثه تلخ افزود: صبح بیست و چهارم شهریور، مرد 37 ساله ای به خاطر اختلافات خانوادگی با پدر و مادر «کیانا» دختر 7 ساله ای که در منزل مادربزرگش خواب بود، را در نیمه های شب ربوده و به منزل خودش می برد .وی  اضافه کرد: این مرد پس از آزار و اذیت دختر کوچک، وی را به قتل رسانده و جسد او را نیز در باغی مخفی می کند که با گزارش خانواده دختر 7 ساله، تحقیقات قضایی و پلیسی در این باره آغاز شد.
 
دادستان مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: با صدور دستورات ویژه ای از سوی دادستان نیشابور، گروهی از ماموران آگاهی به پیگیری ماجرا پرداختند و 2 روز بعد به شوهر عمه دختر بچه مذکور مظنون شدند.
 
قاضی صادقی گفت: این مرد 37 ساله بلافاصله دستگیر و در بازجویی ها به آزار و قتل دختر بچه اعتراف کرد اما به دلیل جریحه دار شدن قلوب تک تک اهالی نیشابور از این حادثه دلخراش، مراحل رسیدگی قضایی به این پرونده با تاکیدات دکتر مظفری (رئیس کل دادگستری خراسان رضوی) و با سرعت عمل بازپرس که با راهنمایی های دادستان نیشابور و رئیس دادگستری این شهرستان همراه بود، آغاز شد تا این که طی 10 روز حکم قاطع دادگاه کیفری یک صادرشد و به تایید رسید.
 
قاضی غلامعلی صادقی خاطرنشان کرد: این در حالی بود که رئیس قوه قضاییه نیز در مشهد حضور داشتند و گزارش این حادثه تلخ توسط رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به عرض ایشان رسید که بلافاصله اجازه اجرای سریع حکم در ملاء عام را صادر کردند و بدین ترتیب رای صادر شده از سوی دستگاه قضایی روز گذشته در نیشابور به اجرا درآمد و قاتل 37 ساله به چوبه دار سپرده شد.
 
دادستان مرکز خراسان رضوی همچنین با قدردانی از همه مسئولان و دست اندرکارانی که در رسیدگی سریع به این پرونده تلاش کردند از صدور دستور ویژه رئیس قوه قضاییه به عنوان «فرهنگ اقتدار» در دستگاه قضایی نام برد و افزود: «فرهنگ اقتدار» در دستگاه قضایی نمونه بارزی از قدرت و قاطعیت قضات و مسئولان برای اجرای احکام الهی است چرا که مبارزه با جرایم خشن و جرایمی که موجب جریحه دار شدن قلوب مسلمانان می شود، همواره مورد تاکید مسئولان قضایی و به ویژه ریاست قوه قضاییه است و مصمم هستیم با جرایمی که «احساس امنیت» را در جامعه مورد خدشه قرار دهد به شدت برخورد کنیم.
 
قاضی غلامعلی صادقی با بیان این که اجرای این حکم در ملاء عام مورد استقبال اهالی متدین نیشابور قرار گرفت، خاطرنشان کرد: رسیدگی فوق العاده به این پرونده که در سطح کشور بی سابقه است بیانگر قدرت، قاطعیت و سرعت عمل در دستگاه قضایی است چرا که رئیس قوه قضاییه نیز بلافاصله اجازه سریع اجرای حکم را صادر کردند و بدین ترتیب کمی از آلام قلوب رنجدیده مردم نیشابور از وقوع این حادثه تاسف بار کاسته شد.
 
گزارش خراسان حاکی است: متهم این پرونده جنایی  که شوهر عمه دختر 7ساله است پس از دستگیری و محاکمه در دستگاه قضایی، به جرم آدم ربایی به تحمل 15 سال زندان، به دلیل قتل به قصاص نفس و از جهت تجاوز به عنف، به اعدام محکوم شد.



۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن