تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819827349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمه فراگیر اجتماعی در کشور اجرایی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
بیمه فراگیر اجتماعی در کشور اجرایی می‌شود
بیمه فراگیر اجتماعی در کشور اجرایی می‌شود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ دولت طرح بیمه فراگیر اجتماعی را پذیرفته و این طرح امسال در کشور اجرایی می‌شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی ربیعی صبح امروز در استان گلستان اظهار داشت: رئیس جمهور طرح بیمه فراگیر اجتماعی را پذیرفته و در صورت تامین شدن منابع مالی این طرح امسال در کشور اجرایی می‌شود. 
 
وی افزود: ایجاد تعاونی‌ها در مشاغل کشاورزی نیز در منطقه استان گلستان در اولویت قرار گرفته که با کمک بانک توسعه تعاون و صندوق‌های حمایتی بتوانیم در این استان توسعه دهیم. 
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بودجه امسال وزارتخانه امسال کمی کاهش یافته اما رئیس جمهور قول همکاری در تامین بودجه را دادند و ما اکنون 150 هزار بچه نیازمند را یک وعده غذائی می‌دهیم و امسال هم اگر مشکلی پیش نیاید این طرح را ادامه می‌دهیم. 
 
وی گفت: برخی طرح‌ها و کارها سبب تغییر در زندگی مردم می‌شود و سبب می‌شود لایه‌های پائین زندگی مردم تغییر کند که باید این طرح‌ها شناسائی و در کشور اجرا شود تا مردم تغییر را احساس کنند. 
 
ربیعی افزود: به دنبال این هستیم که این طرح‌ها را در استان گلستان شهر به شهر و محله به محله اجرا کنیم تا زندگی مردم تغییر کرده و مردم آن را احساس کنند. 
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ 16 پروژه توسط استان طراحی شده که 2 پروژه ملی و 14 پروژه استانی است که ما این برنامه‌ها را براساس زمان‌بندی و کمی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنیم. 
 
وی اظهار کرد: اگر بتوانیم نرخ بیکاری در استان را تا 1.5 درصد کاهش دهیم و سهم جی تی پی استان را افزایش دهیم مردم استان تغییر را احساس می‌کنند و ما سعی می‌کنیم ماهانه به همراه دیگر وزرا در استان حضور یابیم. 
 
ربیعی گفت: تغییر الگوی کشت و آب در استان گلستان نیز کار بزرگی است که نیازمند گفتمان‌سازی است و برخی طرح‌های صنعتی و طرح‌های وزارت نفت در استان نیز باید پیگیری شود. 
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: صندوق روستائیان و عشایر قرار شد برنامه خود برای استان گلستان را آماده کند و صنایع لبنیات استان هم حمایت می‌شود و در بحث‌های غربالگری هم استان گلستان در اولویت قرار می‌گیرد. 
 
وی اظهار داشت: 11 میلیون ایرانی نیازمند بیمه در کشور تاکنون بیمه درمانی شده‌اند و در برخی استان‌ها و مناطق در این 3 سال همانند 30 سال کار شده و تغییرات ایجاد شده است.
 
 


منبع: تسنیم


95/7/9 - 10:55 - 2016-9-30 10:55:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن