تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806617410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمه ها در سوانح جاده ای موثرند


واضح آرشیو وب فارسی:دکتر سلام:
j573p1t1yz1r7swq1zsx
بیمه ها یک عامل تاثیر گذار در سوانح جاده ای می باشند، به طور مثال سازمان بیمه می تواند با تبلیغ عمل های پیشگیرانه و دادن آگاهی به مشتریان خود در کاهش سوانح جاده ای به موازات رویکردهای درمان محور موجب پیشگیری از این حوادث تاسف بار باشد. حمید خیری با اشاره به حوادث اخیر رانندگی در جاده‌های کشور که متاسفانه منجر به مجروح شدن و حتی مرگ تعداد قابل توجهی از هموطنانمان شده است، اظهار داشت: متاسفانه علی رغم همه هشدارهایی که از سوی انجمن‌های مختلف کشور و علی الخصوص انجمن داروسازان ایران در این رابطه ارائه کرده اند، هنوز پیشبرد اهداف بهداشت و درمان در این حوزه چندان جدی گرفته نشده است.
«بیمه‌ها» سوانح جاده‌ای را کاهش دهند وی اضافه کرد: هر چند سه عامل انسان، راه و وسیله نقلیه به عنوان عوامل اصلی وقوع حوادث جاده ای به شمار می‌روند ولی مطالعات نشان از آن دارد که در میان آنها، عامل انسانی، تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد و توجه به این موضوع می‌تواند به عنوان یک عامل بازدارنده ایفای نقش کند. به گفته خیری، مهمترین مشکل در این خصوص آن است که بهبود شاخص انسانی، نیازمند تمرکز بر مباحث آموزش، فرهنگ سازی و نظارت است و متاسفانه ما به صورت تاریخی چندان انگیزه ای نداریم که در هیچ کدام از این زمینه‌ها سرمایه گذاری کنیم. وی ادامه داد: فرهنگ عمومی ما و حتی اولویت‌های اجرایی در کشور ما از گذشته‌های دور به گونه ای شکل گرفته که هزینه کردن در بحث فرهنگ سازی و آموزش نیروی انسانی را در ردیف هزینه قلمداد می‌کنیم، در صورتیکه این مهم، یک سرمایه گذاری پایدار برای جلوگیری از هزینه‌های ثانونیه است. مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران با اشاره به نقش داروسازان در خارج از داروخانه‌ها ادامه داد: اگر بحث آموزش و فرهنگسازی در این خصوص جدی گرفته شود، جامعه داروسازان کشور می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای توسعه خدمات آموزشی در این خصوص باشند. خیری با تاکید بر ضرورت ظرفیت سازی برای ایفای نقش داروسازان در کاهش تلفات جاده ای تصریح کرد: علاوه بر اینکه همه اذعان داریم که راهکار اساسی کاهش حوادث جاده ای، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و توجه به مولفه‌های سلامت و رفاه رانندگان وسایل نقلیه عمومی است ولی موضوع دیگری نیز در بحث کاهش تلفات انسانی مطرح است و آن مربوط به زمان بعد از وقوع حادثه است. به گفته خیری، قطعاً کاهش عوارض و پیامدهای سوانح جاده ای موضوعی است که کاملا در حوزه پزشکی، دارویی و مراقبت‌های اولیه مطرح و قابل استناد است و نقش داروسازان در این حوزه نیز در صورت ظرفیت سازی دولت برای ایفای مسئولیت آنها، می‌تواند برای مردم سرنوشت ساز باشد. چرا که در تصادف‌های جاده‌ای در صورت غیبت نیروهای اورژانس، تلفات انسانی به طور تکان دهنده ای بالا می‌رود. مدیر روابط عمومی انجمن داروسازان ایران با اشاره به تصادفات داخل شهر اضافه کرد: داروسازان، جزو در دسترس ترین گروه‌های پزشکی هستند که مراجعه به آنان هیچگونه تشریفاتی را به دنبال ندارد. خیری در پایان تصریح کرد: کشور ما با تنگناهای شدید در حوزه بودجه سازمان‌های بیمه گر مواجه است و متاسفانه بحث حوادث جاده ای، بخش قابل توجهی از بودجه‌های بیمه ای را تحت شعاع خود قرار می‌دهد. بی شک بهبود شرایط امداد و نجات می‌تواند در کاهش هزینه‌های سازمان‌های بیمه گر موثر واقع شود. به همین جهت بیمه‌ها باید پیشبرد اهداف در این حوزه پیش قدم باشند. آنها باید در کاهش سوانح جاده ای به موازات رویکردهای درمان محور، مواجهه پیشگیرانه داشته باشند.
منبع: خبرگزاری تسنیم
8 مهر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دکتر سلام]
[مشاهده در: www.hidoctor.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن