تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819132126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توتی: از پیام های همه ممنونم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: کاپ: کاپیتان رم امروز تولد 40 سالگی اش را جشن می گیرد و در سراسر دنیا توجه ویژه ای به این موضوع شده است. اما شاید مهم ترین آن ها پیام مسی برای او باشد که از ستاره رم خواسته 2 سال دیگر هم به فوتبالش ادامه دهد. توتی اما در این باره در گفتگو با اسکای اسپرتس گفته:

از همه ممنونم. هرگز انتظار چنین بزرگداشتی نداشتم. لذت بردم چون همه کسانی که تبریک گفتند همکار من هستند، حتی اگر در رشته های ورزشی دیگر باشند. هرکه باشند از نمادها و الگوهای ورزشی هستند و این برای من بسیار باعث افتخار است. مسی گفته باید 2 سال دیگر بازی کنم؟ نمی دانم می توانم یا نه. من او را می شناسم و به نظرم او بیرون از زمین فوتبال هم یک انسان فوق العاده است. گاهی به همدیگر پیام می دهیم. این که این همه طرفدار دارم یعنی کار خوبی انجام داده ام.



۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن