تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خون شهدا به انقلاب اسلامی بها و جاودانگی ابدی بخشیده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خون شهدا به انقلاب اسلامی بها و جاودانگی ابدی بخشیده است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: خون شهدا به انقلاب اسلامی عظمت، بها و جاودانگی ابدی بخشیده و سبب شده تا جمهوری اسلامی ایران چون نگینی در منطقه و جهان بدرخشد.
به گزارش جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در یادواره شهدای محله امام زین‌العابدین معجز اردبیل اظهار کرد: به باور بسیاری از تحلیل‌گران شرق و غرب و دشمنان و دوستداران انقلاب در سه دهه اخیر انقلاب اسلامی در عرصه جهانی و بین‌المللی رد پایی بی‌نظیر از خود به جا گذاشته که اسباب تبعیت بسیاری از ملت‌های آزادیخواه را به مرام و ارزش آرمانی در دفاع از حقانیت اسلام ناب و حریت و آزادگی به ارمغان آورده است. وی با یادآوری اینکه باید شهدای ما افتخار کنند که انقلاب اسلامی امروز در مسیر عزت و آبروی خود به همه سرمایه‌های مادی و معنوی خود تکیه کرده و با ارائه الگویی بی‌نظیر توانسته جامعه بشری و انسانی را شیفته آرمان‌های بی‌بدیل خود کند، تصریح کرد: به گواه تاریخ جمهوری اسلامی ایران به چنان عظمت و شکوهی بعد از هشت سال دفاع مقدس و گذر از تهدیدهای استکبار جهانی رسیده که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند صلابت و شکوه آن را مخدوش کرده و یا زمینه نادیده گرفتن این حق و حقوق متعالی را به نحوی فراهم کند. فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را که در هشت سال دفاع مقدس بی‌ادعا در صحنه‌ها حاضر شده و در جهادی مقدس توانستند اوج رشادت و شکوه معنوی و ارزشی را به نمایش بگذارند، گفت:‌ امروز در اوضاع به هم ریخته منطقه، جمهوری اسلامی ایران به سبب خون شهدا و ایثارگران در ثبات، آرامش و امنیت کامل است و با تمام توان به مسیر آرمانی خود ادامه می‌دهد. بابازاده افزود: بعد از سپری شدن دوران جنگ دشمنان ما با حیله‌های مختلف به مقابله با جمهوری اسلامی ایران آمدند اما در همه میادین با ناکامی روبه‌رو شدند به طوری که در رخنه اخیر نیز دشمن نتوانست آرمان‌ها و اهداف پلید خود را تحقق ببخشد و یا در رسیدن به آنها موفق عمل کند. وی بیان کرد: امروز نیز گروه‌های تکفیری با تشویق و ترغیب آمریکای جهانخوار و مزدوران منطقه‌اش آستین بالا زده تا انقلاب اسلامی را به نحوی با خطر و آسیب جدی روبه‌رو کند اما غافل از اینکه جمهوری اسلامی ایران به حدی توانمند است که هرگز در برابر چنین فتنه‌گری‌ها تسلیم نمی‌شود. بابازاده با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا آن هم در گرامیداشت ایام غرورآفرین دفاع مقدس بازخوانی ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام است، اضافه کرد: ‌باید همه تلاش کنند تا این فرهنگ ارزشمند مورد تکریم و تعظیم قرار گرفته و بیش از هر زمان دیگر زمینه تقویت بنیه‌های ارزشی نظام اسلامی فراهم آید.





تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن