تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816650153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش نمایشی بر Battlefield 1


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

پیش نمایشی بر Battlefield 1 مدیر پروژه: علی غروبی نویسنده: سینا ربیعی گوینده: سید‌محمد صالح هاشمی تنها یک ماه تا انتشار عنوان موردانتظار Battlefield 1 باقی مانده است، عنوانی که با ریسکی بزرگ یعنی بازگشت به جنگ جهانی همگان را شگفت‌زده کرده و البته دل گیمر‌های شوترباز را بخوبی بدست آورده است. در این مقاله قصد داریم مروری را بر ابعاد مختلف بازی داشته باشیم تا با یکدیگر کاملا آماده تجربه بازی شویم. همچنین شما می‌توانید پیش نمایش ویدیویی بازی را نیز دریافت کنید و به شکل ویدیویی با 15 ویژگی مهم بازی آشنا شوید که می‌تواند مکمل خوبی برای این مطلب باشد. دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD سازندگان استودیو DICE سازنده بازی می‌باشد. این استودیو در سال 1992 تاسیس شده است و از نسخه Battlefield 1942 تا به امروز ساخت سری Battlefield در دستان این استودیو بوده است. همچنین در کنار Battlefield، این استودیو در طول سال‌های اخیر بخش چندنفره آنلاین Medal of Honor، عنوان Star Wars Battlefront و البته دو نسخه از بازی Mirror"s Edge را خلق کرده است. فرآیند توسعه پیش از مطرح شدن ایده جنگ جهانی، تیم داستانی و ایده‌پردازی DICE گزینه‌های مختلفی را بررسی کرد و نهایتا به ایده جنگ جهانی رسیدند. این ایده با شرکت EA مطرح شد و مطابق پیش‌بینی‌ها در ابتدا EA با این ایده مخالفت کرد اما پس از آنکه DICE از ایده‌های خود برای بازی و پتانسیل جنگ جهانی اول را به شکل بهتری ارائه داد، شرکت EA نیز کاملا مشتاق به ساخت پروژه شد. به گفته DICE تصور اولیه EA و بسیاری از مردم از جنگ جهانی، یک نبرد خشک و خونین و بدون تنوع سلاح و تجهیزات بود اما پس از بررسی‌هایی که آنها انجام دادند متوجه تنوع شگفت‌انگیز امکانات نبرد در دوره جنگ جهانی اول شدند. این تنوع و بستر کاملا جدید هم EA و هم DICE را برای ساخت پروژه قانع کرد. به شکل کلی جنگ جهانی اول را می‌توان یکی از مهمترین مقاطع تاریخ بشریت دانست، این جنگ دریچه ورود جنگ از شکل سنتی با اسب به شکل مدرن با هواپیما و تانک بود، این جنگ زمینه‌ساز شکل گیری جهان امروز با این ابرقدرت‌ها و با این مرز‌بندی های سیاسی بود و بسیاری از امپراطوری ها و کشور‌های قدرتمند تاریخ پس از این نبرد بزرگ دیگر توانایی مانور سیاسی در فضای جهان را نداشتند.

داستان و مقطع تاریخی داستان بازی "بلتفیلد 1" در دوره جنگ جهانی اول یعنی بین سال‌های 1914 تا 1918 می‌گذرد. هنوز سازندگان جزئیات دقیق سناریوی داستانی بازی را بازگو نکرده‌اند اما بر طبق اطلاعات موجود، به نظر می‌رسد داستان بازی حالت خطی با محوریت یک شخصیت را ندارد و بازی روایت‌گر چند شخصیت است که در میدان‌های نبرد جنگ جهانی حاضر هستند. این احتمال وجود دارد که با ایده روایت داستانی شبیه به Call Of Duty 2 روبه‌رو باشیم، بشکلی که از کشور‌های اصلی حاضر در جنگ یک شخصیت وجود دارد و جنگ از زاویه هر شخصیت به شکل خاص روایت می‌شود و ما در هر مرحله کنترل یکی از آنها را در اختیار داریم. بخش چندنفره آنلاین هسته اصلی تمامی نسخه‌های بتلفیلد بخش آنلاین می‌باشد و در این نسخه نیز به جرات می‌توان گفت با بزرگترین بخش چندنفره کل سری طرف هستیم. بازی در لحظه به شکل گسترده‌تری امکان نبرد های سبک و سنگین زمینی، نبرد‌های هوایی و نبرد‌های چریکی را می‌دهد و حتی نبرد‌های دریایی نیز در بازی وجود دارد. تقریبا تمامی کلاس‌های قدیمی با عمق بیشتر و قابلیت شخصی سازی بالاتر در این نسخه قرار دارند و از لحاظ طراحی مپ‌ها نیز تنوع بسیار جالبی در بخش چندنفره حاکم شده است. در این زمینه تاکید سازندگان بر این بوده است که شکل و طراحی نقشه‌ها بر گیم‌پلی و شیوع پیاده سازی آن تاثیرگذار باشد. مثلا در برخی از نقشه‌ها که فضایی باز دارند بازی با هواپیما، تانک و نفربر‌های زرهی تاثیر زیادی خواهد داشت اما در برخی از مپ‌های تاریک و بسته این کلاس‌های پیاده نظام هستند که سرنوشت بازی را تعیین می‌کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب بازی وجود قطار در بخش چندنفره است. در هر بازی یکی از تیم ها می‌تواند این قطار‌ها را در اختیار گرفته و در سطح نقشه با آن به گردش در بیاید. این قطار‌ها دارای مجموعه‌ای از قوی‌ترین اسلحه‌های موجود هستند و تیمی که بتواند از آن استفاده کند براحتی توانایی غلبه بر رقیب حداقل در زمان گردش قطار را پیدا می‌کند. به شکل کلی بازی دارای 6 مد است:

Conquest: محبوب‌ترین بخش آنلاین بازی در این نسخه نیز وجود دارد. در این حالت شما با مپی بسیار وسیع و 64 بازیکن آنلاین تجربه‌ای خونین و نفسگیر از میدان نبرد را تجربه می‌کنید، هدف اصلی در این حالت تصرف اهداف مشخص شده بر روی نقشه است و تیمی که بتواند با استراتژی بهتر، زمان بیشتری بر اهداف مسلط باشد پیروز خواهد شد.

Domination: این حالت را می‌توان مدل متمرکز‌تر حالت Conquest دانست. در Domination نیز تمرکز بر روی فتح و دفاع از اهدافی مشخص است، اندازه مپ‌های این بخش کوچکتر از Conquest می‌باشد و در این حالت تجربه نبرد‌های نزدیک و چریکی پررنگ است.

Operations: یکی از حالت های جدید و جذاب بازی! در این حالت شما تجربه‌ای واقع‌گرایانه از نبرد‌های خطی جنگ جهانی را تجربه خواهید کرد. دو تیم به دو حالت دفاعی/تهاجمی قرار می‌گیرند و هر یک سنگر‌ها و خطوط حرکتی خاص خود را دارند. یک تیم باید از این خطوط دفاع کند و تیم دیگر به آن حمله کند. هسته اصلی این حالت نوع طراحی محیط است که کاملا یاداورد نبرد‌های کلاسیک جنگ جهانی و کندن سنگر و خندق‌های فراوان در دل زمین است.

Rush: ارتباطات و توپخانه از مهمترین ارکان نبرد‌های جنگ جهانی اول بودند و این ایده در بازی بواسطه حالت Rush پیاده شده است. در این حالت دو تیم تهاجمی و دفاعی به بازی می‌روند و هدف اصلی حول محور دفاع یا حمله از پست‌های مخصوص تلگراف و توپخانه است. در صورت نابود شدن پست‌های تلگراف، مکان های دیگری روی نقشه برای دفاع مشخص می‌شود و تیم مهاجم باید مکان‌های جدید را نیز نابود سازد.

War Pigeons: یکی از حالت‌های جالب بازی که ایده پشت آن برآمده از دل جنگ جهانی است. در طول جنگ جهانی اول هنوز سیستم‌های ارتباطی انسان اولیه و ناکارآمد بود به همین دلیل از راه‌های ارتباطی سنتی نظیر ارسال پیام بوسیله سگ و کبوتر استفاده می‌شد. چنین ایده‌ای به بازی نیز آورده شده است! در حالت War Pigeons هر تیم کبوتر‌هایی در اختیار دارد و در شروع مسابقه باید محل‌هایی را برای استقرار کبوتر‌ها در نظر بگیرید. سپس با شروع بازی شما باید به سمت آنها بروید و از طریق آنها پیام هایی را به توپخانه خود برای حمله به مقر دشمن صادر کنید. اگر دشمن شما زودتر به مقر کبوتر‌ها برسد قائدتا این شما هستید که در زیر توپخانه دشمن نابود می‌شوید! به شکل کلی هسته اصلی این حالت بر روی کبوتر‌های پیام‌رسان است و به نظر می‌رسد حالت جالبی باشد.

Team Deathmatch: و در نهایت حالت کلاسیک Team Deathmatch که در اکثریت عناوین آنلاین وجود دارد و حول محور نبرد کلاسیک دو تیم با یکدیگر در یک منطقه وسیع است. تیمی که میزان بیشتری امتیاز از راه کشتن بدست آورد پیروز خواهد شد. نقشه‌های بازی بازی دارای 11 نقشه در نقاط جغرافیایی مختلف است. در ادامه می‌توانید با‌ آنها آشنا شوید:

Ballroom Blitz: این مپ در کشور فرانسه قرار دارد و محیط آن بر مبنا یک قلعه بزرگ قدیمی است.

Forest of Argonne: تجربه‌ای خونین از نبرد‌ در جنگ‌های تاریک Argonne که در کشور فرانسه قرار دارد.

Fao Fortres: از جنگل‌های فرانسه تا بیابان‌ها و سواحل خلیج فارس! تنوع جغرافیایی بازی عالی است. این مپ براساس نبرد‌های ساحلی جزیره فاو طراحی شده است، جزیره‌ای که در دوره جنگ جهانی محل کشمکش نیروهای عثمانی و بریتانیا بر سر نفت بود.

Suez: مگر می‌شود حرف جنگ جهانی زده شود و اثری از کانال سوئز نباشد؟! یکی از مپ‌های بازی در کانال سوئز قرار دارد، جایی که دریای مدیترانه را به سرخ متصل و مرز بین دو قاره کهن آسیا و افریقا می‌باشد.

St. Quentin Scar: این نقشه هم در زمره نقشه‌های اروپایی بازی است و از لحاظ جغرافیایی به شمال فرانسه گفته می‌شود که در یکی از نبردهای بزرگ جنگ جهانی نیرو‌های متفقین یک خط دفاعی بزرگ را در آن ایجاد کردند. به نظر می‌رسد این مپ ایده‌ال ترین طراحی را برای حالت Operations دارد.

Sinai Desert: در این نقشه شما می‌توانید یک نبرد تمام عیار را در دل صحرای سوزان سینا تجربه کنید! در شمال غربی سرزمین مصر.

Amiens : آیا به نبرد‌های شهری علاقه دارید؟ پس تجربه بازی در نقشه شهر Amiens در کشور فرانسه را نباید از دست دهید!

Monte Grappa: تجربه یک نبرد نفسگیر بر فراز کوه‌های آلپ! این مپ از لحاظ جغرافیایی در بالاترین ارتفاع ممکن قرار دارد و دو تیم در نقش نیروهای مجارستان و اتریشی بر فراز کوه و ایتالیایی در دامنه کوه تقسیم می‌شوند.

Empire"s Edge: در این نقشه شما با یکی از مهمترین خطوط ساحلی جنگ جهانی اول یعنی سواحل دریای آدریاتیک آشنا شده و یک نبرد ساحلی ویژه را تجربه خواهید کرد.

Giants Shadow: حتما آن تصویر معروف که سایه یک کشتی هوایی غول پیکر بر زمین نقش بسته است را تماشا کرده اید، این نقشه در آن حالت شکل گرفته است! یک نبرد بزرگ در زمستان سرد جنگ جهانی اول و این نقشه برگرفته شده از اخرین نبرد بزرگ بین نیرو‌های متفقین و آلمانی است. وسایل نقلیه بتلفیلد 1، شامل طی گسترده‌ای از وسایل نقلیه جنگی می‌باشد که تنوع کم نظیری را به بازی اعطا کرده است. هواپیما‌ها، تانک‌ها، نفربرهای زرهی، کشتی‌های جنگی، موتور سیکلت‌ها، بالن‌ها و در نهایت اسب ها تنها بخشی از وسایل نقلیه بازی هستند. اکثریت وسایل نقلیه نیز ظرفیت بیش از یک نفر را دارند. به طور مثال در هواپیما‌ها سه تا پنج نفر می‌توانند حضور داشته باشد، نفر جلویی وظیفه رانندگی دارد و نفرات عقبی هر کدام می‌توانند با سلاح‌های رگباری تیراندازی کنند. بدون شک وجود اسب در بازی یکی از نما‌های جالب بتلفیلد 1 است و از قضا اسب ها در بخش چندنفره بشدت تاثیرگذار هستند. شما با استفاده از اسب ها می‌توانید به سرعت از تیررس تک تیرانداز‌ها خارج شوید و با استفاده از شمشیر خود در حین حرکت تنها با یک ضربه دشمن را از پای در آورید. هواپیما‌های بازی نیز کاملا برگرفته شده از هواپیماهای اولیه جنگ جهانی اول هستند. این هواپیما‌ها به شکل کلی به دو دسته جنگی و بمب افکن تقسیم می‌شوند. با استفاده از هواپیما‌های بمب افکن می‌توانید مقر دشمن بر روی زمین را نابود کنید اما هواپیما‌های معمولی بیشتر در نبردهای هوایی کاربرد دارند  هدف قراردادن دشمنان بر روی زمین با این هواپیما‌ها کار دشواری است.

اسلحه‌ها برخلاف تصورات تنوع اسلحه‌های جنگ جهانی اول فوق العاده بوده و این موجب شگفتی سازندگان تیز شده است. شما در بازی با طیف گسترده‌ای از سلاح های گوناگون آشنا می‌شوید که شامل اسلحه‌های سبک، خودکار، نیمه خودکار، توپخانه‌ای، آتش افروز، شمشیر، سلاح‌های شیمیایی و .. می‌شود. البته به گفته سازندگان تمام اسلحه‌های پیش‌بینی شده در هنگام عرضه قابل دسترسی نیستند. یکی از طراحان بازی در مورد تنوع بی نظیر اسلحه‌های جنگ جهانی گفته است که هر بار که ما دفترهای تحقیق را باز می کردیم به سلاح یا تکنیکی می رسیدیم که اصلا نمی توانستیم باور کنیم که در جنگ جهانی اول استفاده شده است! یک باور غلطی که در ذهن همگان وجود دارد این است که این جنگ جهانی تماما سنگر گیری و نبردی کند و فرسایشی بوده است. اما این جنگ اولین ها بود. امپراتوری ها هر شانسی که برای پیروزی داشتند را امتحان می کردند و بسیاری از دستاورد‌های امروزی بواسطه جنگ جهانی اول شکل گرفته است. در مورد اسلحه‌ها نکته‌ای که بشدت به چشم می‌آید ساختار کلاسیک طراحی‌ آن است، به طور مثال در زمان استفاده از اسلحه اسنایپر بازی دیگر خبری از آن درجه بندی‌ها و امکانات متنوع نیست و شما باید براساس منطق خود بازی شیوه درست زدن اهداف در فواصل مختلف را فراگیرید و این موضوع حس بشدت خوبی را در درونتان ایجاد می‌کند. ویژگی‌های گرافیکی بصری بتلفیلد 1 به مانند نسخه پیشین خود از توانایی‌های موتورگرافیکی Frostbite 3 بخوبی استفاده کرده است. بازی در بخش آنلاین خود کاملا از آب و هوای داینامیک پشتیبانی می‌کند و شما در لحظه می‌توانید تجربه نبرد در هوای آفتابی، طوفانی و بارانی را تجربه کنید. این تغییرات آب و هوایی کاملا بر گیم‌پلی نیز تاثیر دارد. به طور مثال زمانی که در افق در حال پیدا کردن دشمنان هستید، همیشه چشمتان به دنبال حرکات می رود، و باران و قطرات آب این عمل را سخت تر می کند. این تغییر در دید شما، در هنگام پرواز کردن نیز تاثیر خود را خواهند گذاشت. از آنجایی که دید شما مورد تاثیر قرار می گیرد، باران شما را مجبور می کند که در هنگام پرواز نزدیک به زمین یا کوه ها بیشتر احتیاط کنید. آب و هوای داینامیک برخی مسابقه های خاص را خوش طعم می کند، لحظاتی فراموش نشدنی درست می کند که حسی نوین و شخصی را القا می کند. حتی بعد از چند مچ مختلف شما با مخلوطی از آب و هوا، محل ها و گیم پلی مختلفی روبرو خواهید شد که تاکنون تجربه نکرده اید که بُعد جدیدی به لحظات خاص شما در "بلتفیلد" می دهد.

سخن آخر در بین شوتر‌هایی که امسال منتشر شده و خواهند شد از "بلتفیلد 1" می‌توان به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین بازی شوتر نام برد اما صِرف جاه طلبی موجب موفقیت نمی‌شود. بتلفیلد در نسخه‌های اخیر همواره از فقدان بخش داستانی مناسب ضربه دیده است و از طرفی بخش چندنفره بازی نیز باید مسیر صعودی را طی کند و استفاده از همان فرمول نسخه سوم و چهارم لزوما باعث موفقیت نمی‌شود. می‌توان این موارد را پاشنه آشیل اصلی بتلفیلد 1 دانست اما در صورتی که سازندگان توانسته باشند در این بخش‌ها مطابق انتظار عمل کنند بی شک با یکی از بهترین شوتر‌های نسل هشتم طرف خواهیم بود. عنوان "بتلفیلد 1" در تاریخ 30 مهرماه سال جاری بر روی پلتفرم‌های PlayStation 4، PC و Xbox One منتشر خواهد شد.


لینک

لینک


6 مهر 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن