تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798445106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلخوری منوچهر آذری از مهران مدیری/ دلجویی دوباره جاودانی از احسان علیخانی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دلخوری منوچهر آذری از مهران مدیری/ دلجویی دوباره جاودانی از احسان علیخانی
شب گذشته برنامه «دورهمی» میزبان منوچهر آذری، سعید عرب و رضا جاودانی بود.


به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته برنامه «دورهمی» میزبان منوچهر آذری، سعید عرب و رضا جاودانی بود.
 
بنا بر این گزارش، ابتدا مهران مدیری استندآپ کمدی خود را با موضوع ریسک پذیری اجرا کرد و پس از آن پای صحبت با منوچهر آذری نشست.
 
کارگردان «دورهمی» سوال ابتدایی خود را با «صبح جمعه با شما» شروع کرد. آذری گفت: نمی‌دانم چه سالی اولین برنامه پخش شده است اما می‌توانم بگویم خود من بر عکس شما اول به تلویزیون آمدم، بعد به پیشنهاد یکی از تهیه‌کننده‌ها در 15 سالگی به رادیو رفتم.

آذری در ادامه در خصوص طنزپردازی خود اظهار داشت: من حرف‌های جدی را با طنز قاطی می‌کنم. این را یک‌بار خود شما به من گفتید اما مردم بدانند منوچهر آذری همیشه شاد نیست بلکه مشکلات خاص خود را دارد.
 
مدیری درباره دوستی و ارتباط کاری خود با آذری بیان کرد: ما ده سال با هم همکار بودیم.

آذری گفت: اما آن موقع موهای شما سفید نبود. به نظرم به دلیل افزایش سن وقتی شما مشکل شنوایی دارید، باید سمعک بذارید یا موهاتون که سفید می‌شود، باید رنگ کنید.

مدیری در ادامه درباره اوضاع امروز رادیو نسبت به گذشته پرسید. آذری اظهار داشت: چهل سال در رادیو زحمت کشیدم. من به سبب این کار از مردم دور هستم و دچار تنگی نفس شدم. رادیو از لحاظ مالی تغییری نکرده است. 

آذری درباره آشنایی خود با همسرش گفت: یکبار برای خرید با مادرم به بازار رفتیم و آنجا همسرم و مادرشان را دیدیم. سال 55 ازدواج کردم و عاشق همسرم هستم.
 
مدیری در ادامه در خصوص اینکه چرا در رادیو و تلویزیون کمتر نسبت به گذشته با لهجه‌ها شوخی می‌کنند، سوال کرد. آذری پاسخ داد: لهجه ها قابل احترام هستند اما اگر با شیرین زبانی با لهجه‌ای شوخی کنیم مردم استقبال می کنند. از طرفی الان لهجه ها درست اجرا نمی شوند.
 
در ادامه برنامه آذری با اصرار مدیری سال تولد خود را اعلام کرد و گفت: در این برنامه حقیقت را اعلام می‌کنم. من متولد 1322 در محله سرچشمه تهران هستم.

گوینده برنامه «جمعه ایرانی» در بخشی از صحبت‌های خود با ابراز دلخوری از مهران مدیری گفت: ب اینکه بارها از سوی مردم و مسئولان مورد لطف قرار گرفتم، اما از شما دلخورم. شما هیچ وقت من را به کارهایتان دعوت نکردید.
 
آذری در پایان ضمن ابراز خوشبختی خود گفت: بسیار احساس خوشبختی می‌کنم؛ نه به دلیل مادیات بلکه به دلیل خانواده و همسرم. چرا که مدیریت زندگی من اول به دست خدا و بعد دست همسرم است.

در بخش دیگر برنامه سعید عرب خواننده دو قطعه برای مخاطبان اجرا کرد. «دورهمی» شب قبل میزبان رضا جاودانی هم بود.

به عنوان سوال ابتدایی مدیری به طنز دلیل چاقی این مجری ورزشی را جویا شد. جاودانی گفت: به دلیل غصه زیاد، غذا زیاد می‌خورم و چاق شدم (خنده).

جاودانی در پاسخ به سوال مدیری درباره نحوه ورودش به تلویزیون گفت: تازه دیپلم گرفته بودم. به دلیل یک اتفاق ساده و جا گذاشتن کلید‌های خانه، به محل کار پدرم رفتم. آنجا یکی از تهیه کننده ها به من پیشنهاد تست اجرای برنامه ورزشی را داد و اینگونه به تلویزیون آمدم. 
 
جاودانی درباره علاقه خود به وکالت و اجرای برنامه ورزشی گفت: وکالت را به واسطه رشته نحصیلی‌ام انخاب کردم. اما خب ورزش علاقه دوران نوجوانی من است. الان ساعت‌ها پای اینترنت به دنبال اطلاعات هستم و اگر شب برنامه داشته باشم، صبح وکالت را تعطیل می‌کنم. اگر طرف را اعدامم کنند، مشکل خودش است (خنده).

مدیری درباره دلیل پذیرش وکالت افرادی که مجرم هستند از سوی برخی وکلا، سوال کرد. جاودانی به عنوان وکیل پایه یک دادگستری پاسخ داد: به هر حال مجرم انسان است؛ خطایی انجام داده و در اصل حق دفاع برای همه وجود دارد اما بیشتر وکلا این پرونده ها را قبول نمی‌کنند.
مدیری دلیل مثبت، شیرین و دوست داشتنی بودن جاودانی را پرسید. او پاسخ داد: خیلی اخلاق تندی ندارم و دوست ندارم کسی را آزرده‌خاطر کنم.

جاودانی درباره سختی شغل وکالت گفت: کار وکالت سخت است اما سخت‌تر از آن زمانی است که شب قبل بازی لیورپول و چلسی پخش شده باشد و در دادسرا بعضی ها سوال می‌پرسند و باید توضیح بدهید که بازی دیشب چطور بود (خنده) .

وی درباره تیم‌های مورد علاقه و سخت‌ترین گزارش خود عنوان کرد: تیم های آرژانتین، لیورپول و رئال مادرید دوست دارم. به دلیل مشهدی بودنم طرفدار ابومسلم و سیاه جامگان مشهد هستم. همچنین می‌توانم بگویم سخت ترین گزارش من بازی ایران - مکزیک سال 2006 بود که شاید ده سال پیر شدم! 

جاودانی نظر خود را درباره برخی مجریان تلویزیون اینگونه اظهار کرد:

عادل فردوسی‌پور: نابغه
اسماعیل میرفخرایی: دلیلی برای مجری شدنم 
احسان علیخانی: خیلی دوستش دارم اما در جام ملت‌های اروپا اتفاقی باعث دلخوری شد که از همین‌جا باز از او عذرخواهی می‌کنم. فقط یک سوء تفاهم بود .
حمیدرضا صدر: عشق خالص به فوتبال دارد. 

جاودانی در پایان با اظهار خوشبختی در زندگی خود، تابلویی را به موزه دورهمی اهدا کرد.



گزارش از الهام قبادی





۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن