تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821027273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور مسؤولان 5 کلینیک مددکاری اجتماعی در البرز راه‌اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور مسؤولان5 کلینیک مددکاری اجتماعی در البرز راه‌اندازی شد
خبرگزاری فارس: 5 کلینیک مددکاری اجتماعی در البرز راه‌اندازی شد
با حضور مسؤولان پنج کلینیک مددکاری اجتماعی در البرز راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان البرز بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پنج کلینیک مددکاری اجتماعی اظهار داشت: یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی ایجاد و راه‌اندازی مراکز مددکاری است. وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این مراکز کارشناسان اجتماعی حضور دارند لذا می‌توانند نقش مهمی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا کنند. مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: در این کلینیک‌ها  خدماتی چون خدمات مشاوره اجتماعی، حقوقی و روانشناسی ارائه می‌شود که می‌تواند نقش مهمی را در کاهش مشکلات مراجعه کنندگان و کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

بیات نژاد گفت: در این مراکز سطح آگاهی‌های مردم ارتقا یافته و می‌توانند در مقابل مشکلات اجتماعی درست تصمیم بگیرند. وی با بیان اینکه این کلینیک‌ها نقش مهمی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد و بزهکاری دارند افزود: توسعه و افزایش این مراکز در استان البرز مهم به شمار می‌رود.

در ادامه این مراسم معاون حقوق بشر وزارت دادگستری نیز طی سخنانی از افزایش تعداد کلینیک‌های مددکاری اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در آینده نزدیک تعداد این مراکز در استان البرز افزایش خواهد یافت.

محمود عباسی استفاده از ظرفیت کلینیک‌های مددکاری اجتماعی را برای کاهش معضلات اجتماعی مهم خواند و بیان داشت: باید فرهنگ استفاده از اینگونه مراکز نیز به درستی در بین مردم تبیین شود.
انتهای پیام/2302/ح30

95/04/13 :: 18:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن