تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815418626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح چهاردهمین نمایشگاه یاد یار مهربان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری میزان: مدیرعامل موسسه نشر شهر با اشاره به زمان افتتاح چهاردهمین نمایشگاه یاد یار مهربان گفت: پیش بینی کرده ایم تا 13 آبان ماه همزمان با روز دانش آموز افتتاحیه یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی ویژه دانش آموزان را برگزار کنیم. 

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مجید حسینی با تاکید بر دستاوردهای سیزدهمین دوره نمایشگاه یاد یار مهربان گفت: در این دوره بدعت جدیدی را مبنی بر مشارکت دانش آموزان در حوزه کتابخوانی و توسعه فرهنگ کتاب خوانی گذاشتیم که در عمل با مشارکت خوب جمعیت مخاطب و تمدید مدت زمان نمایشگاه مواجه شد.

وی افزود: پیش بینی کردیم تا 8 مهرماه مصادف با روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس اختتامیه سیزدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان را با حضور دانش آموزان برگزیده و معلمان در ایوان شمس برگزار کنیم. ضمن اینکه در نظر داریم تا با دعوت از نویسندگان و هنرمندان حوزه کتاب که مورد علاقه دانش آموزان هستند تور یک روزه برج میلاد ویژه افراد برگزیده را برگزار کنیم.

به گفته مدیر عامل موسسه نشر شهر چهاردهمین نمایشگاه یاد یار مهربان همزمان با روز دانش آموز در 13 آبان ماه افتتاح می شود.

حسینی در ادامه به استقبال شهروندان از سومین نمایشگاه باز باران پرداخت و عنوان کرد: این دوره از نمایشگاه با افزایش تعداد اقلام فرهنگی و نقاط برگزاری، بخش عظیمی از شهر را پوشش داد و اتفاقا این فرصت را فراهم آورد تا خانواده های محروم و ساکن در نقاط جنوبی شهر به خوبی از خدمات نمایشگاه استفاده کنند.

وی گفت: نظرسنجی ما نشان می دهد که معدل خرید افرادی که درآمد ماهیانه آن ها زیر یک و نیم میلیون تومان است در سومین نمایشگاه بازباران نسبت به دوره های قبل افزایش پیدا کرده و این امر نشان دهنده دسترسی هر چه بهتر این قشر از جامعه به نمایشگاه و خرید کالاهای مورد نیاز است.

انتهای پیام/




۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن