تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821051042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ جشن شکوفه ها در شهرستان اسلامشهر نواخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور فرماندار اسلامشهر: زنگ جشن شکوفه ها در شهرستان اسلامشهر نواخته شد زنگ شکوفه ها وآغاز سال تحصیلی کلاس اولی هاتوسط فرماندار شهرستان اسلامشهر در دبستان دخترانه شهدای ایران تایر نواخته شد.
۱۳۹۵ جمعه ۲ مهر ساعت 05:00

خبرگزاری پانا+اموزش و پرورش +اسلامشهر

به گزارش خبرنگار پاناازشهرستانهای استان تهران ،دراین مراسم که معاون سیاسی انتظامی فرماندار،بخشدار مرکزی،رییس و اعضای شورای شهر،رئیس اداره آموزش و پرورش، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان حضور داشتند،امیراله حقیقی،فرماندار درسخنانی ضمن تبریک آغازسال تحصیلی جدیدو گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دانش آموزان سرمایه های اصلی کشور هستند و نقش آموزش و پرورش در تربیت، رشد و شکوفایی استعدادهای این سرمایه های نظام اسلامی بی نظیر است.
وی در ادامه افزود: امیدواریم دانش آموزان کلاس اولی که از امروز دوران تحصیل خود را آغاز می کنند در راه تعلیم و تربیت و کسب علم و دانش موفق باشند و بتوانند آینده ایران اسلامی را با تخصص و مهارت و دانشی که خواهند آموخت بخوبی بسازندو برای خانواده و جامعه افتخار آفرین باشند.
فرماندار اسلامشهربا بیان اینکه نخستین روز حضور در مدرسه برای کلاس اولی ها به خاطره ای شیرین و فراموش نشدنی تبدیل خواهد شد،تصریح کرد:به همین منظور جشن شکوفه ها در تمامی دبستان ها برای کلاس اولی ها پیش بینی شده ،تا این نوگلان و آینده سازان با خاطره ای خوب و روحیه ای با نشاط تحصیل شان را آغاز کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه زنگ آغاز اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن نیز روز شنبه با زنگ آغاز رسمی سال تحصیلی جدیدنواخته خواهدشد ،افزود:دانش آموزان وفرهنگیان می توانند با ترغیب والدین شان نقش موثری در افزایش مشارکت و همراهی شهروندان در اجرای این طرح داشته باشند.
حقیقی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در اداره آموزش و پرورش جهت آغاز مطلوب سال تحصیلی جدید ادامه داد: تمام تمهیدات لازم توسط این اداره جهت استقبال و پذیرائی مناسب از دانش آموزان شهرستان به عمل آمده و زمینه برای سال تحصیلی خوب و با نشاط برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی فراهم شده است در بخش دیگری ازاین مراسم،حسن حبیبی پور مدیر  آموزش و پرورش  شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد : امسال  بالغ بر  7800  نفردانش آموز دختر و پسر در شهرستان اسلامشهر در پایه اول ابتدایی  مشغول به تحصیل خواهند شد،که درمقایسه با سال گذشته  بالغ بر هشت  درصد افزایش را شاهد می باشیم . وی در ادامه از دانش آموزان خواست تا قدر این روزها را بدانند، زیرا که برگشت ناپذیر هستند و می توانند از این ایام به نحو احسن استفاده نموده ،تا برای کشور عزیزمان ایران و خانواده هایشان مثمر ثمر واقع گردند. شایان ذکر است، پیش از نواخته شدن زنگ شکوفه ها، تمامی مسئولین حاضر در مراسم از محل یادمان شهدا بازدید و از مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با نثار شاخه گل و فاتحه قدر دانی کردند و در ادامه تمامی مسئولین و مدعوین در سر کلاس درس نوگلان پایه اولی نیزحاضر شدند. /خبرنگار : ساساان خق شناس/ .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن