تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817314649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عروس‌ربايي از جشن عروسي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اعضاي خانواده عروس در شبي كه جشن عروسي در تالار در حال برگزاري بود با دزديدن دخترشان از محل گريختند. داماد جوان روز گذشته با حضور در دادسراي جنايي از خانواده همسرش به اتهام آدم‌ربايي شكايت كرد.
 

به گزارش جوان، شامگاه يك شنبه 28 شهريور ماه ماشين عروسي مقابل تالاري در غرب تهران توقف كرد. ثانيه‌هايي بعد عروس و داماد از خودرو پياده شدن و در ميان شادي و هلهله‌هاي ميهمان‌ها وارد تالار شدند و روي تخت مخصوص شب عروسي نشستند. همه غرق در شادي و سرور بودند كه برادر و دايي‌هاي عروس وارد تالار شدند. آنها از همان ابتدا شروع به بهانه‌گيري كردند و از غذا و نحوه برگزاري مراسم عروسي ايراد مي‌گرفتند.
 
ساعتي گذشت و همه مهمان‌ها شام خورده بودند و در حال آماده شدن براي رفتن به خانه‌هايشان بودند، اما در گوشه‌اي از تالار تعدادي از بستگان داماد هنوز در حال شادي بودند كه ناگهان برادر عروس و دايي‌هايش به طرف تخت عروسي هجوم آوردند و عروس را كشان‌كشان به طرف بيرون تالار كشيدند.
 
در حالي كه عروس فرياد كمك خواهي سر داده بود، برادرش مهمان‌ها را تهديد كرد تا كسي دخالت نكند. ثانيه‌هايي بعد در حالي كه داماد و مهمان‌ها همه در شوك بودند، آنها عروس را سوار بر خودرويي كردند و از محل دور شدند.
 
صبح ديروز تازه داماد براي شكايت به دادسراي جنايي آمد و به قاضي مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسراي جنايي گفت: من و پري هر دو پرستار هستيم. چندين سال قبل كه هر دو در يك بيمارستان كار مي‌كرديم با هم آشنا شديم. از آنجايي كه شناخت كاملي از هم داشتيم، تصميم گرفتيم با هم ازدواج كنيم تا اينكه همراه خانواده‌ام به خواستگاري‌اش رفتم. خانواده همسرم قبول كردند و 40 روز قبل همزمان با سالروز تولدش او را عقد كردم. خيلي خوشحال بودم از اينكه با يكي از همكارانم كه شناخت خوبي از او داشتم، ازدواج كردم. همسرم هم خوشحال بود و ما هر روز يكديگر را در بيمارستان ملاقات مي‌كرديم تا اينكه تصميم گرفتيم مراسم عروسي‌مان را آخر شهريور ماه برگزار كنيم. با مشورت خانواده‌هايمان براي عروسي‌مان برنامه‌ريزي كرديم و در اين مدت من دو انگشتر جواهرنشان خريدم و خانه‌اي هم در غرب تهران نزديك خانه مادر پري اجاره كردم تا همسرم به خانواده‌اش نزديك باشد.

چند روز قبل تالار را رزرو و كارت‌هاي عروسي را هم پخش كردم. شب عروسي همه مهمان‌هاي ما و پري آمده بودند و مشغول شادي بودند كه برادر و دو دايي پري وارد تالار شدند. آنها از همان ابتدا شروع به بهانه‌گيري كردند و از همه چيز ايراد گرفتند. من فهميدم بودم كه قصد دارند عروسي مرا به هم بزنند، اما علت آن را نمي‌دانستم تا اينكه آخر شب وقتي تمامي مهمان‌هاي خانواده همسرم از تالار رفتند، ناگهان آنها به طرف عروس حمله كردند و عروس را از روي تخت به پايين كشيدند. 
 
در حالي كه شوكه شده بودم به كمك همسرم رفتم، اما يكي از بستگانم براي اينكه مانع درگيري من و برادر همسرم شود، جلوي مرا گرفت و مرا به زور به يكي اتاق‌ها برد تا اينكه لحظاتي بعد فهميدم آنها همسرم را از تالار ربودند و به مكان نامعلومي بردند. پس از اين با همسرم تماس گرفتم، اما او به تماس‌هاي من پاسخي نداد. وي در پايان گفت: من از برادر‌هاي همسرم و دايي‌هايش به اتهام آدم‌ربايي شكايت دارم.

من در اين مدت هزينه زيادي براي برگزاري عروسي‌ام كردم و آنها با ربودن عروس آبروي مرا پيش خانواده و بستگانم بردند. با طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي مرشدلو براي بررسي در اختيار تيمي از مأموران پليس آگاهي تهران قرار گرفت.



۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن