تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820446401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیبالا: اعتماد به نفس من کاهش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دیبالا: اعتماد به نفس من کاهش یافته است
پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس اعتراف کرد که اعتماد به نفس او نسبت به فصل گذشته کاهش یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذراندن سالی درخشان در ترکیب یوونتوس، دیبالا امسال کمی افت کرده است و انتقاد کارشناسان را برانگیخته است و آنها معتقدند دیبالا هنوز با ایگواین هماهنگ نشده است. دیبالا در فصل اول حضورش با پیراهن یووه موفق به زدن 23 گل در مجموع همه مسابقات شد.    

    دیبالا گفت: "ایگواین بازیکن بسیار بزرگی است و مانند تمام بازیکنانی که در تابستان امسال به یوونتوس ملحق شده اند، می تواند به ما کمکم زیادی کند و دستاوردهای سال گذشته تیم را بهبود ببخشد.   از لحاظ شخصی، احساس می کنم سال گذشته را بهتر و با اعتماد به نفس بالاتری آغاز کردم. کمی در برابر دروازه می ترسم و به همین دلیل آمار گلزنی من افت داشته است. البته سعی می کنم در نقاط دیگر به تیم کمک کنم. امسال تلاش دارم تا در امور دفاعی نیز بیشتر فعال باشم و در باز پس گرفتن توپ های از دست رفته در مناطق دفاعی به همبازیانم کمک کنم."

19:52  1395/06/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن