تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813028323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان: برخی باشگاه‌های ورزشی هرمزگان به اسم ورزش وام گرفته‌اند ولی با پول آن ماشین‌های خارجی سوار می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان:برخی باشگاه‌های ورزشی هرمزگان به اسم ورزش وام گرفته‌اند ولی با پول آن ماشین‌های خارجی سوار می‌شوند
خبرگزاری فارس: برخی باشگاه‌های ورزشی هرمزگان به اسم ورزش وام گرفته‌اند ولی با پول آن ماشین‌های خارجی سوار می‌شوند
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: برخی باشگاه‌های ورزشی هرمزگان به اسم ورزش وام گرفته‌اند ولی با پول آن ماشین‌های گران‌قیمت خارجی سوار می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، علی خواجه فینی عصر امروز در جمع  روسای هیأت‌های ورزشی شهرستان بندرلنگه در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بندرلنگه در سالن جلسات فرمانداری این بندر با اشاره به کمبودها و مشکلات در ورزش هرمزگان اظهار داشت: ادغام سازمان تربیت‌بدنی با سازمان ورزش و جوانان در دولت قبلی اشتباه بوده است چرا که بار سنگینی را بر دوش ما گذاشته است.

وی افزود: مشکلات درون سازمانی در خصوص ورزش و تحریم ها از طرف استکبار و همچنین اضافه شدن جمعیت عظیم جوانان به‌واسطه پیوستن امور جوانان به این سازمان، مشکلات ما حل که نشده، اضاف هم شده است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان اضافه کرد: با توجه به کمبودهای مالی مشکلات زیادی را در پیش داریم که باید برای حل آنها برنامه‌ریزی کرد.

خواجه فینی با اشاره به ماده 88ابلاغی از سوی دولت تصریح کرد: این ماده در دولت قبل ابلاغ شد و ما را ملزم کرده که سالن‌های ورزشی را اجاره دهیم و به نفع هیئت‌های ورزشی در آمد‌زایی کنیم و حال افراد غیر ورزشی به خیال درآمدزا بودن ورزش برای اجاره سالن‌ها به ما مراجعه می‌کنند و این خود یکی از مشکلات پیش روی ما است که ان‌شاءالله با برنامه‌ریزی در وزارت ورزش و جوانان این مشکل نیز حل خواهد شد.

وی خواستار همکاری هیأت‌های  ورزشی با سرپرست جدید این اداره شد و افزود: امیدوارم حاشیه‌هایی که برای سرپرست سابق از قبیل تهدید و سایر مسائل ناگوار پیش آمده بود، برای ایشان به وجود نیاید.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به‌اینکه امکانات ورزشی متعلق به همه آحاد جامعه است، گفت: بندرلنگه دارای بیشترین اماکن ورزشی است و منطقه آزاد قشم با همه ظرفیت‌ها تنها دارای یک سالن ورزشی است.

خواجه فینی درپایان با اشاره به تسهیلات  لازم برای باشگاه‌های ورزشی یادآور شد: در خصوص دریافت تسهیلات  برای باشگاه‌های ورزشی پیگیری بسیار مهم است ، نه‌اینکه درادامه راه متقاضی منصرف شود، برخی باشگاه‌های ورزشی در استان هرمزگان به اسم ورزش وام  گرفته‌اند وبا پول آن ماشین‌های گران‌قیمت خارجی سوار شدند و یکی و دوتا هم نیستند و ما آمار آنها را نیز در آوردیم و این مسائل را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش فارس، محمود محمد حسینی در دیماه 94 حکم سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه را دریافت کرده بود و پس از گذشت حدود 6 ماه از آغاز مسؤولیتش جای خود را به ابراهیم یگانه سپرد، سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان بندرلنگه پیش از این سمت ریاست این اداره در شهرستان‌های پارسیان، قشم و رودان را به عهده داشته است.

انتهای پیام /3264/ر30/

95/04/12 :: 23:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن