تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813078371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استرالیا از حمله به نظامیان سوری، ابراز پشیمانی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: به گزارش فارس، «ملکولم ترنبول» نخست وزیر استرالیا به دلیل مشارکت جنگنده این کشور در حمله هوایی علیه ارتش سوریه به همراه جنگنده‌های آمریکایی و نسبت به جان باختن نیروهای ارتش سوریه ابراز پشیمانی کرد.

به نوشته آسوشیتدپرس، نخست وزیر استرالیا در نیویورک در جمع خبرنگاران گفت به محض این که روس‌ها اطلاع دادند این حملات علیه مواضع ارتش سوریه بوده است، عملیات به پایان رسید.

همچنین «ماریس پین» وزیر دفاع استرالیا گفت که این کشور به همراه آمریکا عملیات دو روز گذشته را مرور می‌کند تا اشتباهاتشان در حمله به ارتش سوریه به جای داعش را بررسی کنند. خانم پین در ادامه گفت این کشور هرگز با قصد و با آگاهی به یک یگان نظامی سوری حمله نمی‌کند.

روز شنبه جنگنده‌های آمریکایی به همراه جنگنده‌ای استرالیایی در حالی که کمتر از یک هفته از آتش‌بس میان روسیه و آمریکا می‌گذشت با حمله به ارتش سوریه بیش از 80 نفر را به قتل کشته و افراد زیادی را مجروح کردند.



۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن