تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819419310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید نمایندگان از رآکتور آب سنگین اراک


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر: رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی، از بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از رآکتور آب سنگین اراک در تاریخ دوشنبه ۲۹ شهریور ماه خبر داد.

حجتالاسلام مجتبی ذوالنور با اشاره به تعویق برنامه دو هفته قبل بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از رآکتور آب سنگین اراک، اظهار داشت: این برنامه که  قرار بود در راستای تدوین گزارش شش ماهه اجرای برجام انجام شود، به دلیل بررسی احکام برنامه ششم توسعه منتفی شد.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته دوشنبه هفته آینده ۲۹ شهریورماه این بازدید با حضور تعداد قابل توجهی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی انجام می‌شود.

رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی گفت: در این بازدید از دو مجموعه رآکتور آب سنگین و کارخانه تولید آب سنگین در اراک و آخرین وضعیت فعالیت آنها بعد از اجرای برجام بازدید می‌کنیم و با کارشناسان مستقر در آنجا نیز گفتگو خواهیم کرد.

ذوالنور گفت: فعلا در رابطه با بازدید از کارخانه UCF اصفهان که صنعت تبدیلی کیک زرد به هگزافلوراید اورانیوم است تاریخی تعیین نکرده‌ایم، اما در اولین فرصت از این مجموعه نیز بازدید خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای تدوین گزارش شش ماهه اجرای برجام با کارشناسان سازمان انرژی اتمی، وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت خارجه و برخی مراکز دیگر گفتگو کرده‌ایم، اظهار داشت: رئیس کمیسیون امنیت ملی پیش از این با دستگاههای مرتبط با اجرای برجام مکاتبه داشته که پاسخ تمام این دستگاهها نیز باید برای جمع‌بندی گزارش دریافت شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجموع این بازدیدها، مکاتبات و جلسات، گزارش نهایی کمیته هسته ای و کمیسیون امنیت ملی از روند شش ماهه اجرای برجام تهیه و به صحن مجلس می‌شود، البته زمان نهایی گزارش مشخص نیست.

ذوالنور تاکید کرد: پس از آنکه گزارش تکمیل شد مجددا با دستگاههای ذیربط چک می‌شود که اگر توضیح تکمیلی و جدیدی دارند، ارائه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که تاکنون روند اجرای برجام چگونه ارزیابی شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تا قبل از تکمیل مراحل کارشناسی و ارزیابی گزارش بیان هر نکته‌ای سنجیده نخواهد بود، پس از نهایی شدن گزارش در این رابطه اظهارنظر می‌کنیم.





۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن