تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820922771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 6000 تن برنج در سمنان توزیع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیش از 6000 تن برنج در سمنان توزیع می شود
شش هزار و ۷۰۰ تن برنج ویژه ماه محرم در استان سمنان توزیع می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان  با بیان اینکه ۶۰۰ تن مرغ منجمد و شش هزار و ۷۰۰ تن برنج در آستانه ماه محرم توزیع خواهد شد، گفت: مردم متدین و خداجوی استان سمنان در تامین مایحتاج نذورات خود در این ماه با مشکل روبرو نخواهند بود.
محمد همتیان افزود: برای مقابله با تورم احتمالی ماه محرم علاوه بر توزیع اقلامی مانند روغن، برنج، مرغ و شکر، نظارت بر عرضه محصولات غذایی و مواد خام در بازار ها و نمایشگاه های فصلی در سطح استان، تشدید خواهد شد.
وی با بیان اینکه اگر قرار است در شهری نمایشگاه پائیزه عرضه محصولات و اقلام تشکیل شود، نیاز به نظات عرضه محصولات در آنها اهمیت خواهد یافت، گفت: اصناف باید در صورت تمایل به برپایی نمایشگاه باید این امر را با هماهنگی و محوریت فرمانداری ها و نظارت اتاق اصناف پیش ببرند تا در نهایت بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم.
همتیان با بیان اینکه هدف از عرضه محصولات و نظارت بر توزیع انها، افزایش رضایتمندی مردم در آستانه ماه محرم است، گفت: اصناف می توانند با همراهی اتاق اصناف و نهاد های نظارتی دیگر در راه رفع مشکلات توزیع اقلام مصرفی مردم اهتمام داشته باشند.
وی افزود: به خاطر احترام به اصناف و تامین و امنیت شغلی امور صنفی محوریت نظارت بر برگزاری نمایشگاه ها و بازارها باید تحت نظارت و نظر اصناف شکل بگیرند تا در بحث مواد غذایی و ارایه محصولات از سوی نمایشگاه ها به سلامت مردم لطمه وارد نکند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان همچنین گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج نکردن قیمت و... را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ گزارش کنند.
انتهای پیام / ه







۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن