تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816608336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چشم همه محله‌های اصفهان در دهه ولایت روشن می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: چشم همه محله‌های اصفهان در دهه ولایت روشن می‌شود
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان از برگزاری بیش از 100 جشن و برنامه‌های شاد و مفرح ویژه دهه ولایت (اعیاد قربان تا غدیر) در مناطق 15گانه شهرداری اصفهان خبر داد.


هادی نباتی‌نژاد ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: با هدف بزرگداشت اعیاد بزرگ مسلمانان و دهه ولایت که از جایگاه خاصی در میان شهروندان برخوردار است، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان و معاونین فرهنگی مناطق 15گانه شهرداری اصفهان، بیش از 100 جشن‌ و برنامه‌ شاد و مفرح را در جای جای شهر برگزار می‌کنند. وی افزود: این جشن‌ها با حضور گسترده شهروندان در تمامی مناطق شهر اصفهان و در کانون‌ها و مراکز فرهنگی مساجد مناطق، پارک‌ها و بوستان‌های محلی، ورزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و در دل محلات شهر برگزار می‌شود. مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان ادامه داد: جشن پرتو ولایت، نشست‌های قرآنی، رصد ستارگان، شب‌نشینی خانوادگی، مسابقات ورزشی جام ولایت، پیاده‌روی خانوادگی، همایش دوچرخه‌سواری، اجرای نوازندگی باستانی، سفره‌های همدلی (طولانی‌ترین سفره ناهار)، شب شعر غدیر، جشن‌های بزرگ عید غدیر، برپایی ایستگاه صلواتی، پاتوق نقد و بررسی فیلم‌های کوتاه، نمایشگاه و جشن 7 آسمان ستاره، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع غدیر، نمایشگاه طلوع ولایت، حضور اتوبوس کودک و سینما و ... از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها و جشن‌های متنوعی است که در دهه ولایت در تمامی مناطق 15گانه شهر در حال برگزاری است. نفرات برتر مسابقات قرآنی خانواده بزرگ شهرداری اصفهان معرفی می‌شوند وی در ادامه با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه هفتمین جشنواره «لحظه‌های آسمانی» (مسابقات قرآنی ویژه خانواده بزرگ شهرداری اصفهان) گفت: این مراسم توسط روابط عمومی شهرداری اصفهان روز جمعه با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، مدیران شهری و خانواده بزرگ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود. نباتی‌نژاد بیان کرد: هفتمين مسابقات قرآنی ويژه کارکنان و خانواده کارکنان شهرداري اصفهان و سازمان‌هاي تابعه در ماه مبارک رمضان و در بخش‌هاي کتابخواني، حفظ و مفاهيم سوره انسان، احکام و روزنامه دیواری برگزار شد. وی با اشاره به اینکه این مسابقات در سال‌های گذشته با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار می‌شد، افزود: امسال این مسابقات با تشکیل ستاد جشنواره متشکل از نمایندگان روابط عمومی شهرداری اصفهان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری، بسیج، مدیریت امور اداری و رفاه شهرداری و ستاد اقامه نماز برگزار شد. مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این مسابقات بیش از هزار نفر ثبت‌نام کرده و در نهایت بیش از 700 نفر از خانواده بزرگ شهرداری اصفهان در مسابقات شرکت کردند و نفرات برتر هر رشته در بخش‌های خواهران و برادران مشخص شدند. وی اضافه کرد: در بخش احکام 256 نفر، در بخش حفظ و مفاهیم قرآن 150 نفر، در بخش کتابخوانی 163 نفر و در بخش روزنامه دیواری نیز 110 شرکت‌کننده با هم به رقابت پرداختند. نباتی‌نژاد افزود: در پایان این جشنواره به نفرات برتر به رسم یادبود جوایزی مانند سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و جوایز نقدی و غیرنقدی دیگر اهدا خواهد شد. گفتنی است آیین اختتامیه هفتمین جشنواره «لحظه‌های آسمانی» روز جمعه مورخ 26 شهریورماه از ساعت 16 در تالار کوثر واقع در سه راه حکیم نظامی برگزار می‌شود.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن