تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820808353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرفتن دسته‌چك از چند بانك با اوراق دزدي!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گرفتن دسته‌چك از چند بانك با اوراق دزدي!
جواني كه موفق شده با اوراق سرقت شده از يك مرد ميانسال از چند بانك در تهران دسته چك بگيرد و شروع به كلاهبرداري كند، تحت تعقيب قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار ما، دوازدهم تيرماه امسال بود كه مرد 53 ساله‌اي مأموران كلانتري فلسطين را از ماجراي كلاهبرداري با خبر كرد. او گفت امروز براي اولين بار براي گرفتن دسته چك به شعبه بانكی در نزديكي محل كارم رفتم. بعد از انجام مراحل اوليه، مدير بانك گفت امكان صدور دسته چك برايم وجود ندارد؛ چراكه بسياري از چك‌هايم برگشت خورده است. حرف‌هاي مدير بانك در حالي مطرح مي‌شد كه قبلاً از هيچ بانكي دسته چك نگرفته بودم. با اطلاعاتي كه مدير بانك در اختيارم گذاشت، راهي شعبه‌هاي مورد نظر شدم و متوجه شدم مردي حدوداً 35 تا 40 ساله با اوراق هويتي من در آن‌شعبه‌ها حساب باز كرده و چك‌هاي بسياري كه صادر كرده قابل وصول نبوده است.

بعد از مطرح شدن شكايت، كارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي تهران در اين باره تحقيق كردند. آنها بعد از تحقيق از استفاده‌كنندگان چك‌ها متوجه شدند كه هر ورقه چك را به مبلغ 100 يا 150 هزار تومان و از طريق آگهي روزنامه خريده‌اند.

وقتي شاكي دوباره در اين باره تحقيق شد، مشخص شد كه خانه ‌او در منطقه كن يك سال قبل هدف سرقت قرار گرفته و اوراق هويتي وي هم سرقت شده است.
در شاخه ديگري از بررسي‌ها، مأموران پليس با حضور در شعبه‌هايي كه فرد ناشناس در آن حساب باز كرده بود، متوجه شدند كه همه حساب‌ها توسط مرد جواني افتتاح شده و متهم بعد از آن چك‌ها را از طريق آگهي روزنامه به فروش رسانده است.

مركز اطلاع رساني پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام كرد، دستور انتشار تصوير بدون پوشش متهم از سوي قاضي صادر شده است و از شهروندان درخواست مي‌شود، اطلاعات خود را از طريق شماره تماس‌هاي 21865642 و 21865649 در اختيار كارآگاهان پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن