تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 3 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812383281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخاذي براي خريد حلقه ازدواج ‌!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اخاذي براي خريد حلقه ازدواج ‌!
مرد میانسال که در جریان اخاذی از راننده خودروی مدل بالا از همدستش رودست خورده، مدعی است برای خرید حلقه ازدواج دخترش مجبور به سرقت شده است.


به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مأموران پليس تهران از دستگيري مرد اخاذي در يكي از خيابان‌هاي شمالي تهران با خبر و راهي محل شدند. مأموران در محل حادثه مشاهده كردند افراد زيادي مرد ميانسالي را در نزديكي خودروي پورشه‌اي محاصره كرده و مانع فرار او شده‌اند. بررسي‌ها نشان داد لحظاتي قبل مرد ميانسالي با پرتاب كردن خود به طرف خودروي گران‌قيمت قصد اخاذي داشته كه راننده متوجه موضوع مي‌شود و با كمك رهگذران وي را دستگير مي‌كند. همچنين مشخص شد همدست مرد ميانسال با سرقت 600 هزار تومان از راننده خودروی مدل بالا از محل گريخته است.
  
مرد ميانجيگر رفيق سارق از آب درآمد‌
راننده خودرو گفت: با خودروام درحال عبور از خيابان بودم كه ناگهان اين مرد خودش را به طرف خودروام پرتاب كرد. بلافاصله ترمز زدم اما سپر خودروام به مرد ميانسال برخورد كرد و او را به جلو پرتاب كرد. پس از اين خودرو را كنار خيابان نگه داشتم و به سراغ اين مرد آمدم تا او را به بيمارستان ببرم كه مرد ميانسال مدعي شد، دوست ندارد به بيمارستان برود و خواست تا هزينه درمانش را به صورت نقدي به او پرداخت كنم. در حالي كه از حرف‌هاي مرد زخمي به شدت شوكه شده بودم، ادعاي او را قبول نكردم و اصرار كردم بايد او را به بيمارستان برسانم تا تحت درمان قرار بگيرد اما او قبول نكرد و همين موضوع باعث مشاجره لفظي ما شد تا اينكه مرد جواني به ما نزديك شد.

او گفت شاهد تصادف بوده و بهتر است موضوع را همين جا حل كنيم و پاي پليس را به موضوع باز نكنيم. مرد جوان نقش ميانجي‌ را بازي كرد و در نهايت قرار شد من 600 هزار تومان به مرد زخمي بپردازم و او هم رضايت بدهد. سپس به داخل خودروام رفتم و مبلغ 600 هزار تومان از داشبورد خودرو برداشتم و به طرف مرد زخمي آمدم. وقتي قصد داشتم پول را به او بدهم احساس كردم كه اين دونفر با هم هستند و قصد اخاذي دارند كه ناگهان مرد جوان پول‌ها را از دست من قاپيد و فرار كرد. پس از اين مرد زخمي هم قصد فرار داشت كه با كمك رهگذران او را دستگير كرديم.
  
تحقيقات از متهم به دستور قاضي ميروكيلي
متهم پس از انتقال به اداره پليس به دستور قاضي ميروكيلي، داديار شعبه 4 دادسراي ناحيه 34 سرقت براي تحقيقات بيشتر و بر ملا شدن راز اين حادثه در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي تهران قرار گرفت.
متهم در بازجويي‌هاي اوليه منكر اخاذي شد اما وقتي با مدارك و دلايل روبه‌رو شد، اعتراف كرد با همدستي مرد سارق قصد اخاذي داشته است.
 
براي خريد حلقه نامزدي دخترم پول نداشتم
متهم در بازجويي‌ها در حالي كه بغض گلويش را گرفته‌بود با چشماني گريان گفت: من گچ‌كارم و تا كنون مرتكب هيچ خلافي نشده‌ام و حتي پايم به كلانتري هم باز نشده است. چندين سال است كارگري مي‌كنم و پول حلال براي زندگي‌ام مي‌برم. مدتي قبل براي دختر بزرگم خواستگار آمد. هر چه پس‌انداز داشتم براي دخترم جهیزيه خریدم و حتي مجبور شدم از بستگانم قرض هم بكنم.
قرار شد هفته آينده مراسم عروسي‌اش را برگزار كنيم و حتي كارت‌هاي عروسي را هم نوشتيم و پخش كرديم اما من براي خريد حلقه نامزدي هيچ پولي نداشتم. به هر دري زدم تا پول حلقه ازدواج را فراهم كنم اما همه درها به‌رويم بسته شد. دخترم وقتي فهميد ديگر پولي ندارم، خيلي ناراحت بود و شب‌ها در اتاقش گريه مي‌كرد. دوست داشتم مراسم عروسي دخترم را با آبروداري تمام كنم و دخترم بين بستگان شوهرش سربلند شود. اين موضوع مرا به شدت رنج مي‌داد تا اينكه با يكي از كارگرهاي گچ‌كار‌‌ به نام مسعود مشورت كردم. مسعود نقشه اخاذي از راننده‌هاي خودروهاي مدل بالا را طراحي كرد و گفت با اخاذي از چند راننده پول حلقه ازدواج دخترم فراهم مي‌شود.
پس از اين دو نفري به يكي از خيابان‌هاي شمال شهر رفتيم. قرار شد من تصادف ساختگي با خودروي مدل بالايي انجام دهم و بعد او به عنوان شاهد ماجرا وارد عمل شود و بين من و راننده مياجيگري كند و با گرفتن مبلغي ما را آشتي دهد.
 
رفيقم با سرقت پول‌ها مرا جا گذاشت
وي ادامه داد: وقتي به محل حادثه رسيديم خودروي مدل بالاي خارجي در حال حركت بود كه مسعود به من اشاره كرد خودم را به طرف خودرو پرتاب كنم و من هم بلافاصله به وسط خيابان رفتم و با خودروی مدل بالا تصادف كردم. راننده خواست مرا به بيمارستان برساند كه قبول نكردم و در خواست پول كردم. ابتدا او قبول نكرد اما مسعود در نقش يك رهگذر ميانجيگري كرد و راننده را راضي كرد تا مبلغ 600 هزار تومان به من بدهد. پس از اين راننده از داخل خودرواش مبلغ 600 هزار تومان آورد كه ناگهان مسعود پول را از دست او قاپيد و فرار كرد. در حالي كه از شدت درد به خود مي‌پيچيدم لنگ لنگان اقدام به فرار كردم اما راننده كه دست ما را خوانده بود با كمك رهگذران مرا دستگير كرد و مسعود هم با سرقت پول‌ها مرا جا گذاشت.
متهم براي تحقيقات بيشتر و مشخص شدن صحت و سقم ادعاهايش به دستور قاضي ميروكيلي در اختيار كارآگاهان اداره پليس قرار گرفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن