تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820916657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار دبیرکل مجمع خیرین سلامت ایران با سیدحسن نصرالله


واضح آرشیو وب فارسی:حزب الله نیوز:
دیدار دبیرکل مجمع خیرین سلامت ایران با سیدحسن نصرالله

حزب الله : آقای سید رضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ( سرپرست اسبق کمیته امداد امام خمینی ) به دعوت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به لبنان سفر کرد .
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،

همین گزارش می افزاید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در دیدار اختصاصی جهت تجلیل با آقای نیری و هیأت همراه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات 3 دهه وی در شورای مرکزی کمیته امداد و تأسیس این نهاد در لبنان و خدمات ارزشمند وی در روزهای بحران این کشور گفت : امروز بوی امام را استشمام می کنم و من از طرف خودم و حزب الله از خدمات شایسته شما طی 3 دهه خدمت تشکر می کنم .

وی خدمت رسانی به مردم نیازمند را مهم خواند و بر ادامه این کار خیر تأکید کرد .

رهبر حزب الله لبنان سید حسن نصرالله در این جلسه خواستار ادامه همکاری در حوزه کاری در زمینه درمان ، بهداشت و سلامت مردم نیازمند شد .

بر اساس همین گزارش از آقای سیدرضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در مراسم جداگانه که مسئولین سفارت ایران و نهادهای ایرانی ، کمیته امداد ، نماینده ارشد حزب الله و جمعی از خیرین حضور داشتند تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس هیأت اجرایی حزب الله طی سخنانی با ابراز خرسندی از دیدار آقای نیری گفت : دیدار امروز یادآور 3 دهه خدمت خالصانه شما در کمیته امداد از ایران و دوستی مردم ایران نسبت به مردم لبنان را زنده کرد .

وی اضافه کرد : ما عنایات شما در کمیته امداد در حمایت از تشکیل این نهاد در لبنان حتی حمایت از جنگ زدگان و مهاجرین در جنگ و تجاوزهای صهیونیستی در سالهای 2006 ، 1996 و 1993 را فراموش نمی کنیم .

رئیس هیأت اجرای حزب الله افزود : دوستی و نزدیکی دو کشور را بر اساس آرمانها و ...
[ مشاهده متن کامل خبر دیدار دبیرکل مجمع خیرین سلامت ایران با سیدحسن نصرالله در شبکه خبری تحلیلی حزب الله نیوز ]

دیدار دبیرکل مجمع خیرین سلامت ایران با سیدحسن نصرالله






پنجشنبه ، ۲۵شهریور۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حزب الله نیوز]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن