تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816730319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شگرد عجیب یک باند زمین‌خواری در پردیس


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
شگرد عجیب یک باند زمین‌خواری در پردیس
شگرد عجیب یک باند زمین‌خواری در پردیس پرونده یک باند زمین‌خواری متشکل از تعدادی سردفتر و وکیل که با همکاری تعدادی از عوامل اداره ثبت و یکی از مسئولان عمران پردیس، زمین‌های رها شده در منطقه پردیس را شناسایی و با سند جعلی به مردم می‌فروختند، در مرجع قضایی به جریان افتاد.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ ایمان میرزازاده وکیل مدافع یکی از مالباختگان این پرونده به خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم گفت: موکلی دارم که حدود یکسال و نیم یا دو سال پیش به من مراجعه کرد و ماجرا از این قرار بود که موکل، زمینی را در منطقه پردیس تهران خریداری می‌کند و فردی که زمین را فروخته بود، حاضر به انتقال سند نبود. بعد از پیگیری‌هایی که انجام دادم، متوجه شدم فردی که زمین را فروخته، اساساً مالک زمین نبوده است بلکه یک وکالت کاری داشته است.
 
این وکیل دادگستری افزود: در نهایت به دفترخانه‌ای که وکالت کاری را صادر کرده بود مراجعه و متوجه شدم وکالت منقضی شده است. در همین اثنا متوجه شدم که یک صلح‌نامه جعلی منتسب به خانواده‌ای سرشناس در آن منطقه وجود دارد و بسیاری از زمین‌های آن منطقه، متعلق به پدر این خانواده است که گویا از امرای ارتش بوده و یکی از اعضای این خانواده به نام « الف. الف» از دست‌اندرکاران کودتای نوژه بوده که بعد از انقلاب به اعدام محکوم و تمام اموالش مصادره و اعضای خانواده‌اش هم متواری و از کشور رفته‌اند.
 
میرزازاده افزود: چند سالی است افرادی که اطلاعاتی در خصوص املاک آن منطقه دارند، باندی عمل می‌کنند و املاکی را که بواسطه حضور صاحبانشان در خارج از کشور، رها شده‌اند، با گروهی از وکلا، سردفتران و مخصوصاً یکی از مسئولان شرکت عمران پردیس، شناسایی و با جعل سند، وکالت نامه و صلح نامه مربوط به  40 یا 30 سال پیش، خود را به عنوان وکیل قانونی یا مالک معرفی می‌کنند و از طریق عواملی که در اداره ثبت آن منطقه دارند، سند مالکیت المثنی می‌گیرند و زمین‌ها را می‌فروشند.
 
وی توضیح داد: چون آن خانواده‌ها، کسی را برای پیگیری اموالشان ندارند، در نتیجه این افراد خیلی دقیق می‌نشینند و املاک را از طریق ثبت شناسایی و خیلی راحت تملک می‌کنند و با فروش این زمین‌ها، پول‌های کلان نصیب‌شان می‌شود.
 
میرزاده اضافه کرد: دادستان پردیس و بازپرس شعبه اول دادسرا، انسان‌های بسیار شریف و زحمت‌کشی هستند و زمانی که این سند مجعول کشف شد، فردی که سند را جعل کرده بود در اختیار ضابط قضایی قرار گرفت و پس از دو هفته تحقیقات و بازجویی، متوجه شدند اعضای این باند متشکل از برخی عوامل اداره ثبت، تعدادی سردفتر و وکیل، نسبت به یکسری پلاک‌های ثبتی آن منطقه، سند جعلی تنظیم کردند و بواسطه آن اسناد، از اداره ثبت، سند مالکیت گرفتند و زمین‌ها را فروختند.
 
این وکیل دادگستری ادامه داد: بازپرس و دادستان به شدت دنبال موضوع هستند و فردی که دستگیر شده، «م. ب» نام دارد که چند وقت پیش اخبار 20:30 هم تحت یک گزارشی از او نام برد و اعلام کرد که زمین‌خواری کرده است.
 
میرزازاده گفت: حتی شنیده‌ام این فرد 62 هکتار زمین را با برقراری ارتباط از طریق کارشناس رسمی دادگستری، اداره ثبت و برخی کارشناسان ثبت، تصرف کرده است. مثلاً یک رودخانه را بر روی نقشه جابجا کرده و بجای اینکه در نقطه واقعی نشان دهد، 10 هزار متر بالاتر نشان داده و ضمن تصرف رودخانه، حد فاصل رودخانه واقعی و رودخانه جعلی روی نقشه را نیز تصرف کرده است.

منبع: تسنیم


95/6/24 - 14:44 - 2016-9-14 14:44:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن