تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796720078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی :امیدواریم اقدامات شیطنت آمیزی که مانع حضور حجاج ایرانی در مراسم حج شد، برای سال آینده اصلاح شود/متأسفیم که ایرانیان امسال در حج نبودند


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



هاشمی :امیدواریم اقدامات شیطنت آمیزی که مانع حضور حجاج ایرانی در مراسم حج شد، برای سال آینده اصلاح شود/متأسفیم که ایرانیان امسال در حج نبودند
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، صبح امروز در دیدار مدال‌آوران و قهرمانان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در المپیک 2016 ریو و داوران و مسؤولان ایرانی حاضر در آن مسابقات، با تبریک عید قربان به همه مسلمانان جهان، گفت: متأسفیم که ایرانیان امسال در حج نبودند و امیدواریم اقدامات شیطنت آمیزی که مانع حضور حجاج ایرانی در مراسم حج شد، برای سال آینده اصلاح شود.
روز نو : آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، صبح امروز در دیدار مدال‌آوران و قهرمانان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در المپیک 2016 ریو و داوران و مسؤولان ایرانی حاضر در آن مسابقات، با تبریک عید قربان به همه مسلمانان جهان، گفت: متأسفیم که ایرانیان امسال در حج نبودند و امیدواریم اقدامات شیطنت آمیزی که مانع حضور حجاج ایرانی در مراسم حج شد، برای سال آینده اصلاح شود.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با یادآوری آیه «إِنَّ اللَّهَ اصْطَفاهُ عَلَيْکُمْ وَ زادَهُ بَسْطَةً فِي الْعِلْمِ وَ الْجِسْمِ وَ اللَّهُ يُؤْتي‏ مُلْکَهُ مَنْ يَشاءُ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَليمٌ ، سوره بقره آیه 247» به تفسیر و تشریح این آیه پرداخت و گفت: بخش آخر این آیه، کاملاً برای ورزشکاران دانشجو صدق می‌کند که باید گفت انتخاب شما از بین جوانان ایرانی که هم علم می‌آموزید و هم ورزش می‌کنید، کار خدا و به خاطر ویژگی‌های علمی و جسمی شماست.
به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با تأکید بر جایگاه علم و دانش در کارگاه آفرینش، به محتوای آیات سوره علق و همچنین سؤال و جواب ملائک از خداوند درباره خلقت انسان، گفت: انسان با علم و دانش تمام آنچه را که در زمین و آسمان است، به تسخیر خویش در می‌آورد و این یکی از برجستگی‌های خدادادی به انسان است.
ایشان با بیان آیاتی از قرآن کریم که اندیشمندان و علما را به عنوان طبقه‌ای از طبقات اجتماعی مورد تکریم و احترام می‌داند، گفت: این ویژگی، وقتی با ورزش همراه  ‌شود، برجسته‌تر می‌شود و شما باید قدر این لطف خداوند را بدانید.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در ادامه سخنان خویش، با تأکید بر اهمیت ورزش برای سلامت جسمی و اخلاقی جامعه، گفت: ورزش، نیاز واقعی جامعه است و هر چه ورزش عمومی‌تر، جامعه سالمتر، با نشاط تر و با اخلاق‌تر می‌شود.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با بیان این جمله که «ورزشکاران با اخلاق الگوی جامعه هستند»، افزود: ورزش همزاد با جوانمردی و جوانمردی همزاد با اخلاق است و ورزشکار براساس شخصیت ذاتی خویش نمی‌تواند ظالم باشد.
ایشان با یادآوری برخی از خاطرات ورزشی زندگی خویش، به برنامه دوران ریاست جمهوری خویش برای توسعه و فراگیری ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: با توجه به موانع طبیعی و غیرطبیعی که می‌دانستم وجود دارد به فرزندم فائزه مسئولیت دادم تا به این مسأله بپردازد که پس از سالها هنوز دارد کارش را برای ورزش زنان ادامه می‌دهد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اظهار رضایت از برنامه‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: اوج این رضایت زمانی است که می‌بینیم دانشجویان قهرمان ما نیز در کنار همه مسایل ورزشی و ناداوری‌ها و اردوها، دغدغه تحصیل دارند.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با ابراز رضایت از اینکه 5 مدال از مدال‌های المپیک متعلق به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است، ناداوری‌ها و حق‌کشی‌های دوره‌های اخیر را از نوادر اتفاقات المپیک دانست و گفت: ورزشکاران ما قهرمانانی پهلوان بودند که با اخلاق و منش ورزشکاری خود به دنیا نشان دادند که بی‌دلیل نیست مردم ایران تاریخی‌ترین تمدن بشریت را دارند.
ایشان با یادآوری بعضی از طرح‌هایی که در دوران ریاست مجلس شورای اسلامی و بعدها ریاست جمهوری برای تسهیل ورود رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان و بعدها نخبگان به دانشگاه و مقاطع عالی تحصیلی انجام داده است، در توضیح سرگذشت مصوبات مجلس و بعدها آیین‌نامه اجرایی دولت، گفت: کار ورزشکاران مدال آور ایران هم آن‌قدر ارزشمند است که برای تحصیل آنها باید اقداماتی شود تا الگوی کاملی برای جوانان ایرانی و باعث تشویق و ترغیب آنها برای روی آوران به ورزش در کنار پرداختن به تحصیلات عالیه و دانشگاهی شود.




تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن