تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815155581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید2 واكسن جديد براي نوزادان در انتظار تخصیص بودجه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تولید2 واكسن جديد براي نوزادان در انتظار تخصیص بودجه
دو واكسن (روتاويروس و نموپوك) در انتظار اختصاص بودجه دولت يا مجلس براي توليد جهت انجام واكسيناسيون نوزادان كشور معطل مانده‌اند.
علي اكبر سياري، معاون بهداشتي وزارت بهداشت در حاشيه مراسم افتتاح بخش‌هاي جديد نوزادان و بزرگ‌ترين «PICU» كشور در پاسخ به درخواست دكتر مرندي، رئيس فرهنگستان علوم پزشكي درباره اضافه شدن دو واكسن جديد نوزادان به واكسن‌هاي كشور اظهار داشت: در مجموع 13 واكسن در دنيا براي واكسيناسيون كودكان وجود دارد كه تا قبل از انقلاب فقط شش واكسن از آنها براي واكسيناسيون نوزادان و كودكان وجود داشت ولي بعد از انقلاب سه واكسن ديگر به آن اضافه شد و در طرح تحول سلامت يك واكسن ديگر (واكسن پنتاوالان) نيز به آنها اضافه شد.

سياري افزود: اكنون 10 واكسن براي واكسيناسيون نوزادان در كشور مورد استفاده قرار مي‌گيرد و دو واكسن ديگر هم هست كه ورود آنها به نظام واكسيناسيون كشور تصويب شده است كه شامل واكسن روتاويروس و نموپوك است اما به علت اينكه اعتبار كافي نداريم، هنوز نتوانسته‌ايم اين واكسن‌ها را اضافه كنيم.
معاون بهداشتي وزارت بهداشت در خاتمه خاطرنشان كرد: اگر دولت يا مجلس در اين باره براي بودجه سال 96 اعتبارات لازم را بدهند، اين دو واكسن روتاويروس و نموپوك را نيز به واكسيناسيون نوزادان كشور اضافه مي‌كنيم.





تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن