تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816130695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنما جامع بخش آنلاین Call of Duty: Infinite Warfare


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:


راهنما جامع بخش آنلاین Call of Duty: Infinite Warfare "به قلم Stephany Nunneley از وبسایت VG247" طی مراسم Call of Duty XP، شرکت Activision از بخش چند نفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare رونمایی کرد. در ادامه با تمامی جزئیات مربوط به این بخش همراه باشید. بخش چند‌ نفره Call of Duty: Infinite Warfare به کاربران این اجازه را می‌دهد تا روشی که بازی می‌کنند را شخصی‌سازی کنند. همه چیز در این نسخه از سلاح ها و تجهیزات گرفته تا روش های درگیری، به روش های مختلفی شخصی سازی می‌شوند و برای همه‌ی روش های بازی طراحی شدند. بازیکنان همچنین می‌توانند Rig (کلاس) های خود را مجهز به تجهیزات مدرن و سلاح های مدرن و آزمایشگاهی کنند. در بازی شش Rig یا کلاس وجود دارد: Warfighter، Merc، FTL، Stryker، Phantom و Synaptic. هر Rig به بازیکن اجازه می‌دهد تا Payload ها و Trait های مختلفی را قبل از ورود به نبرد انتخاب کنند. Payload ها می‌توانند سلاح ها و یا قابلیت و یا Trait هایی بهتر باشند که یا از نظر ویژگی های مختلف بهینه شدند و یا قابلیت هایی هستند که در زمان کوتاه‌تری دوباره قابل استفاده می‌باشند. هردوی این ها باهم ترکیب می‌شوند و مخصوص هر Rig و روش بازی کردن مربوط به آن می‌باشند. بازیکنان می‌توانند یک Payload و یک Trait را وارد هر نبرد کنند. Rig های مختلف با افزایش سطح شما در بخش چند نفره باز می‌شوند. سر، بدن و دیگر اجزای هر Rig را می‌توان شخصی سازی کرد. در ادامه با اطلاعات بیشتر مربوط به این Rig ها همراه باشید:

Warfighter این کلاس طراحی شده برای بازیکنانی است که از کلاس های Assault قدیمی استفاده می‌کردند و فاصله تیراندازی آن ها متوسط می باشد. Warfighter می‌تواند سریع Kill کسب کند، به سرعت به ماموریت خود برسد و برای حمله ها نیز خوب می‌باشد. Payload ها Claw: سلاحی با تیر های پخش شونده و تیراندازی اتوماتیک به همراه تیر های بالیستیک، طراحی شده برای از بین بردن دشمنان در روبرو و نزدیک نقطه های کور. با نشانه گیری قدرت ضربه این سلاح متمرکز می‌شود. Combat Focus: کسب Streak Point دوبرابر برای مدت زمانی محدود. Overdrive: کسب سرعتی بالا در زمانی محدود Trait ها Ping: دشمنانی که اطراف جنازه دشمن قرار دارند در شرایطی خاص در نقشه قابل رویت خواهند بود. Resupply: بدست آوردن مهمات مختلف با دریافت Scavenger Bag ها بعد از کشتن افرادی با سلاح های گلوله‌ای.


Merc این کلاس متمرکز برروی عناصر دفاعی قوی است. برای بازیکنانی که سعی دارند دفاعی بازی کنند و علاقه دارند با سلاح های بزرگ و قدرتی بازی کنند این کلاس گزینه‌ی خوبی است. Payload ها Steel Dragon: سلاحی سنگین و لیزری به همراه قابلیت هدف‌گیری چندگانه Bull Charge: بازیکن را مجهز به یک سپر زره‌پوش شده می‌کند که می‌توان با آن بسیاری از گلوله های دشمن را خنثی کرد. Reactive Armor: سیستم دفاعی با ولتاژ بالا باعث بخار شدن تیر های برخورد شده توسط سلاح های کوچک می‌شود. Trait ها Man-At-Arms: شروع با بیشترین مقدار مهمات و عدم تاثیر وزن سلاح ها برروی سرعت حرکت Infusion: بازیابی میزان سلامتی بعد از وارد شدن ضربه به شما سریعتر می‌شود. Shockwave: با زدن دکمه‌ای در هنگام پرش، ضربه‌ای محکم به زمین زده می‌شود.


FTL یک کلاس جنگی آزمایشی که از تکنولوژی های موجود استفاده می‌کند تا در مبارزات برتری پیدا کند. برای بازیکنانی که به سبک Run-And-Gun بازی می‌کنند و با دشمنان بصورت نزدیک درگیر می‌شوند این کلاس گزینه ای ایده‌آل است. Payload ها Eraser: یک سلاح آزمایشی کوچک که بر پایه‌ی انرژی کار می‌کند و دشمنان را بخار می‌کند. FTL Jump: یک پرش جهشی که بازیکن را با سرعتی زیاد در فاصله کوتاهی جابجا می‌کند. Phase Shift: انتقال بازیکن به بُعدی دیگر که در آن مکان ضربه‌ای به شما وارد نمی‌شود. البته بازیکنان دیگری که در این بعد وجود داشته باشند هنوز می‌توانند به شما ضربه وارد کنند. Traits Power Slide: بهبود مهارت سُر خوردن که سرعت فاصله طی شده را افزایش داده و به بازیکنان اجازه می‌دهد که هنگام سر خوردن با سلاح خود نشانه بگیرند. Supercharge: با کشتن دشمنان پک های Cooldown از آن ها آزاد می‌شود که زمان بازیابی مهارت های تیم خود را کمتر می‌کند. Perception: آگاه شدن هنگامی دشمنان در حال نگاه کردن به سمت شما هستند.


Stryker این کلاس مجهز به سلاح هایی برای پشتیبانی از تیم خود است. بازیکنانی که بیشتر به روش های بازی تاکتیکی و تیمی علاقه دارند می‌توانند از این کلاس استفاده کنند. Payload ها Gravity Vortex Gun: یک سلاح آزمایشی که تیر های آن با سرعت آرامی حرکت می‌کنند و جاذبه را مختل می‌کند. دشمنان به نقطه‌ی مختل شده کشیده می‌شوند و از میزان سلامتی آنها کم می‌شود. Miro Turret: سلاحی خودکار با سایزی کوچک که در سطوح مختلف می‌توان آن را قرار داد. Centurion: از بین بردن تیر ها و موشک های در حال حرکت دشمنان و ایجاد یک موج الکترومغناطیسی قدرتمند. Trait ها Trophy Drone: از بین بردن یک نارنجک در حال پرت شدن به سمت شما ( بعد از نابود کردن به زمان برای بازیابی نیاز دارد) Relay: تجهیزات قرار داده شده برروی زمین به بازیکنان زمانی که هدفی در دید باشد هشدار می‌دهد. Hardened: تجهیزات قرار داده شده و همچنین Drone ها میزان سلامتی بیشتری دارند و بعد از مرگ بازیکن ازبین نمی‌روند.


Phantom مخصوص درگیری های دور‌برد. این کلاس بیشتر برای بازیکنانی که علاقه به کلاس Sniper دارند و کار ها را مخفیانه پیش می‌برند پیشنهاد می‌شود. Payload ها Ballista EM3: سلاحی بسیار دقیق که تیر های الکترومغناطیسی پرتاب می‌کند و فشار بسیار زیادی دارد در حدی که دشمنان به دیوار ها می‌چسبند. Pulsar: سنسوری پیشرفته که مکان های دشمنان را مشخص می‌کند. Active Camo: توانایی غیب شدن مقطعی Trait ها Marked Target: اگر به دشمنان ضربه ای وارد کنید، آنها Mark می‌شوند و  توانایی بازیابی میزان سلامتی از آنها گرفته می‌شود. Heightened Senses: زمانی که با سلاح اسنایپر نشانه می‌گیرید، توانایی شنیدن صدا افزایش می‌یابد و اگر دشمنی به شما نزدیک شود اخطاری برروی صفحه نمایش داده می‌شود. Rearguard: شما بوسیله یک سپر که از پشت شما دفاع می‌کند Spawn می‌شوید. زمانی که این سپر فعال باشد، تمامی ضربات سردی که از پشت به شما وارد می‌شوند تاثیری نخواهند داشت.


Synaptic یک روبات کنترل شده از راه در از نوع C6 Class که برای نبرد های نزدیک بهینه شده است و سرعت بالایی دارد. این کلاس به بازیکنانی که از مبارزات با ضربات سرد و در حد فاصله سلاح های SMG علاقه دارند پیشنهاد می‌شوند. Payload ها Equalizer: دو Machine Gun که دارای صداخفه کن بوده و برای مبارزه های نزدیک می‌باشد. Reaper: تغییر روش مبارزه به مبارزات تن به تن با سرعت بالا. Rewind: بازگرداندن بازیکن به مکان قبلی و بازیابی میزان سلامتی و مهمات. Trait ها Combat Burst: بعد از کشتن هر نفر شما در زمان کوتاهی با سرعت بیشتری حرکت خواهید کرد. Rushdown: کاهش زمان مورد نیاز برای بازیابی Jump Pack شما و وارد کردن ضربه به کسانی که در هنگام استفاده از Jump Pack در نزدیکی شما هستند. Propulsion: با استفاده از یک دکمه می‌توانید در جهات افقی با سرعت سریع جابجا شوید (Dash کردن) همچنین بخش چند نفره بازی شامل سیستم Crafting نیز می‌شود و شما قادر خواهید بود با امتیاز هایی با نام Salvage سلاح های اصلی و فرعی مختلفی را Craft کنید. در ادامه با اطاعاتی از نقشه ها، سیستم Crafting و دیگر چیز ها همراه باشید:

سلاح های بازی و سیستم Crafting سلاح های بازی شامل سلاح های اصلی و فرعی می‌شوند که از عناصر طراحی مدرن بهره می‌برند. این سلاح های کاربرد های کاملا جدیدی دارند. همینطور سلاح های بازی انواع مختلفی دارند : 1- سلاح های بالیستیک یا همان گلوله‌ای 2- سلاح های سرد 3- سلاح های بر پایه‌ی انرژی 4- سلاح های آزمایشگاهی تمامی سلاح‌های بازی بوسیله attachment‌های مختلف قابل شخصی سازی هستند. صد ها سلاح برای بازی کردن وجود خواهد داشت. بازیکنان می‌توانند از Salvage هایشان استفاده کنند تا سلاح های نوین آزمایشی بسازند. این سلاح ها یک قابلیت مخصوص به نام Gun Perk دارند. Gun Perk ها برخی کاربرد ها سلاح های آزمایشگاهی را تغییر داده و آنها را به طور نوینی مخصوص روش های مختلف بازی کردن می‌کنند.

تجهیزات تکنولوژی شما را قادر می‌سازد تا از تجهیزاتی تاکتیکی و یا کشنده استفاده کنید و نبرد را تغییر دهید. یک مثال برای این تجهیزات Seeker Grenade می‌باشد که خود را به قربانی خود متصل می‌کند و بعد منفجر می‌شود. به علاوه اینکه Black Hole Grenade یک سیاه چاله درست می‌کند و دشمنان شما را به داخل آن می‌کشد. همچنین انتخاب همه‌ی تجهیزات در Infinite Warfare با سیستم Pick 10 می‌باشد که در نسخه های قدیمی وجود داشت و اینبار به روشی نوین این سیستم پیاده سازی می‌شود.

Scorestreak ها سیستم Scorestreak این بازی مخلوطی از سیستم قبلی و یک چیز کاملا جدید می‌باشد که نه تنها گرفتن Kill ها بلکه Assistها (کمک در گرفتن Kill به یاران خود) و دیگر کار هایی که امتیاز به شما می‌دهند را نیز میسر می‌کند. هم بازیکنان قدیمی و هم بازیکنان جدید از سیستم کلاسیک Scorestreak ها خوشحال می‌شوند. به علاوه اینکه یک قابلیت جدید در مبارزات وجود دارد که می‌توانید یک روبات R-C8 را احظار کنید. این روبات که از زره بسیار سنگینی بهره می‌برد، می‌تواند بطور اتوماتیک از بازیکن مراقبت کند یا اینکه بازیکنان بطور دستی با آن کار کنند.

نقشه ها نقشه های بخش چند نفره بازی تاکنون این حد متمرکز برروی نبرد های خط مقدم مانند نبودند. راه رفتن برروی دیوار ها و راه های مختلف طراحی شدند تا روش های مخلتفی برای درگیری وجود داشته باشد اما اینها می‌توانند کاری کنند تا شما دشمنان را از جهات مختلف نیز غافلگیر کنید. سازندگان مراحل را متمرکز برروی بازیکنان طراحی کردند که کمک می‌کند برای درگیری راه های مختلف وجود دارد و گیم پلی حالت استراتژیک پیدا می‌کند. نقشه های بازی در مکان های مختلف منظومه شمسی حضور دارند؛ از محیط شهری ژاپن گرفته تا مکان های مختلف یک ایستگاه فضایی عظیم و تسهیلات حفاری در یک سیاره دیگر.

مراحل تیمی آنلاین بازیکنان امکان این را دارند تا با وارد شدن Mission Team ها سطح خود را ارتقا دهند و محتوا و پاداش های بیشتر و مخصوص تری را دریافت کنند.  چهار Mission Team مختلف وجود دارد، بازیکنان تیم خود را بر اساس نحوه بازی خود و چیزی که می‌خواهند بدست آورند انتخاب می‌کنند. هر تیم چالش ها، شخصیت و سرگروه مخصوص خود را دارد که شما را راهنمایی می‌کند و در برخی شرایط به شما دستور می‌دهد که به دنبال ماموریت خود رفته و چالش های مختلف را انجام دهید. با انجام این ماموریت های تیمی بازیکنان XP اضافه و آیتم های نوین دریافت می‌کنند. امیدواریم که همه چیز به طور کامل توضیح داده باشیم. بتای بخش چندنفره آنلاین Infinite Warfare در تاریخ 23 مهر‌‌ماه برای دارندگان PS4 که بازی را پیش خرید کردند قابل دسترسی خواهد بود. چیز دیگری هنوز اعلام نشده است ولی شرکت "اکتیویژن" قول داده است اطلاعات بیشتر را در آینده نزدیک در میان بگذارد. در نهایت لازم بذکر است بازی Call of Duty: Infinite Warfare در 14 آبان‌ماه بر روی پلتفرم‌های PlayStation 4، PC و Xbox One منتشر خواهد شد.   





22 شهريور 1395





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن