تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819610110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزان ترین خودروی وارداتی را با شرایط فروش استثنایی بخرید (اطلاع رسانی تبلیغی)


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ارزان ترین خودروی وارداتی را با شرایط فروش استثنایی بخرید (اطلاع رسانی تبلیغی)
آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن ، شرایط فروش جذابی رابرای Mirage، ارزان ترین خودروی وارداتی غیر چینی بازار در نظر گرفته است.
میتسوبیشی میراژ یک هاچ بک کوچک شهری در سگمنت B است که با خودروهایی همچون هیوندای آی 20، کیا پیکانتو، مزدا2 و رنو کلیو در یک سگمنت است . این خودرو از آپشن های رفاهی و ایمنی همچون گیربکس اتوماتیک CVT ، فرمان تمام برقی ،سنسور پارک عقب و دوربین دنده عقب برخوردار است . این خوردو کم مصرف ترین خودروی ایران و یکی از کم مصرف ترین خودروهای جهان است . مصرف جاده ای میراژ 3.9 لیتر و مصرف ترکیبی آن 4.6 در هر 100 کیلومتر است . آرین موتور نماینده رسمی این برند اصیل و باکیفیت ژاپنی، میتسوبیشی میراژ را با شرایط ویژه ای به فروش می رساند، در شرایط فروش نقدی میراژ 2016 با قیمت 71.300.000 تومان و تخفیفی معادل 4 میلیون تومان و زمان تحویل 10 روز کاری به فروش می رسد. در شرایط خرید اقساطی میراژ 2016 با پیش پرداختی معادل 38 میلیون تومان به مشتریان عرضه می گردد و مابقی بهای خودرو به صورت وام 15 ماهه بدون بهره ارائه می شود. زمان تحویل در روش فروش اقساطی نیز معادل 10 روز کاری است. علاقه مندان جهت دریافت شرایط فروش کلیه خودروهای میتسوبیشی می توانند به وب سایت آرین موتور به آدرس : http://arian-motor.com/main مراجعه نمایند .

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - 10 September 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن