تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816497636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آل‌سعود و آل خلیفه لکه ننگین امت اسلامی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آل‌سعود و آل خلیفه لکه ننگین امت اسلامی
نمازگزاران اردبیلی در سالگرد حادثه منا فریادی خشم بر سر آل‌سعود و آل‌خلیفه زدند تا نفرتشان را نشان دهند.
به گزارش جوان از اردبیل، همزمان با سراسر کشور و بعد از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته امت حزب‌اللهی و شهیدپرور اردبیل و نمازگزاران جمعه با فریادی رسا «مرگ بر آل‌سعود»، «مرگ بر آل‌خلیفه، آمریکا، اسرائیل»، «آل‌سعود ننگتان باد» و شعارهای دیگر انقلابی در محکومیت جنایات آل‌سعود خشم و نفرتشان را از این عمال خبیث نشان دادند. در این راهپیمایی که از میدان مصلای اردبیل تا چهارراه امام اردبیل برگزار شد، شرکت‌کنندگان در حالی که پلاکاردهایی در محکومیت جنایات آل‌سعود در یمن، بحرین و سوریه را در دست داشتند از آل‌سعود و آل‌ خلیفه خواستند تا بیشترین از این مزدور صفتی و وابستگی خود را به آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی نشان ندهند، زیرا عاقبت آنها بهتر از صدام و حسنی مبارک نیست.


در این راهپیمایی که در آستانه اولین سالگرد حادثه دلخراش منا برگزار شد، امت حزب‌اللهی اردبیل اقدامات ضد حقوق بشری، ضد انسانی و ددمنشانه شجره خبیثه ملعونه آل‌سعود را در کشتار ضیوف‌الرحمان و حجاج‌ بیت‌الله‌الحرام در مسجدالحرام، منا و کشتار و سرکوب و قتل‌عام مسلمانان و مردم مظلوم در عربستان، یمن، سوریه و حمایت از رژیم فاسد و مزدور آل‌ خلیفه در کشتار و سرکوب مسلمانان و مردم مظلوم و بی‌دفاع بحرین و اهانت به حریم مرجعیت بزرگ دینی آن کشور آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را به شدت محکوم کردند.


شرکت‌کنندگان خطاب به آل‌سعود خائن اعلام کردند که دست از جنایت علیه امت اسلامی برداشته و به جای همسویی با رژیم‌های ننگین منطقه‌ای به ویژه آمریکا و صهیونیسم جهانی به عنوان شیاطین بزرگ، در وحدت امت اسلامی تلاش کرده و کوششی جدی داشته باشد. مردم ولایتمدار و مؤمن اردبیل در حالی در جمعه تابستانی در دفاع از ارزش‌های والای دین اسلام و آرمان‌های انقلاب به صحنه آمدند تا در کنار دفاع از امت اسلامی اجازه ندهند ذره‌ای از این مسیر عدولی انجام شود.


در این راهپیمایی که با خروش زنان و مردان غیرتمند دیار سبلان همراه بود قطعنامه راهپیمایی محکومیت جنایات آل‌سعود و آل خلیفه قرائت شد و امت اسلامی در هر بند آن با ندای الله‌اکبر حمایتشان را از وحدت و همگرایی امت اسلامی نشان داده و از جنایات آل‌سعود اعلام برائت کردند.


نظیر این راهپیمایی در سایر شهرهای استان اردبیل نیز با حضور نمازگزاران اردبیلی برگزار شد تا در آستانه سالگرد حادثه منا ملت شجاع و بصیر استان اردبیل همسو با سایر امت اسلامی با گرامیداشت نام، یاد و خاطره شهدای گرانقدر فاجعه منا و مسجدالحرام حمایت همه‌جانبه خود را از مردم مظلوم یمن، سوریه و رهبر بزرگ مسلمانان بحرین آیت‌الله شیخ عیسی قاسم نشان داده و به رژیم آل‌سعود و آل خلیفه این مزدوران رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به عنوان ام‌الفساد هشدار دهند که اگر آل‌سعود خائن مسؤولیت اقدامات خود را در جنایت هولناک سرزمین منا نپذیرد و در صدد جبران و اصلاح اقدامات خصمانه و مداخله‌جویانه خود در سایر بلاد اسلامی بر نیاید، با امواج خروشان خشم انقلابی و مقدس مسلمانان جهان روبه‌رو شده و برای همیشه تاریخ دفن می‌شود.





تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن