تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820904634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كليد سرقت‌ از خانه در دست مرد آشنا با كلاه معروف


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كليد سرقت‌ از خانه در دست مرد آشنا با كلاه معروف
مرد جوان كه وسوسه سرقت از خانه دوستش به جانش افتاده بود در يك مراسم عروسي دسته كليد وي را سرقت كرده و با ساختن كليد يدك، دزدي 40 ميليون‌توماني را رقم زد اما نمي‌دانست دوربين مداربسته تصوير او را با كلاه معروفش ثبت كرده است.


به گزارش خبرنگار ما، ساعت 20:30 شامگاه پنج‌شنبه 14 مردادماه بود كه مردي به مأموران كلانتري 118 ستارخان خبر داد دزد به خانه‌اش دستبرد زده است. محل حادثه خانه‌اي در بلوار شهداي صادقيه، خيابان شهيد اكرامي بود. وقتي پليس در محل حاضر شد، شاكي گفت حدود 40 ميليون تومان پول، طلا و ارز از گاوصندوق خانه‌اش سرقت شده است.
بعد از آن بود كه تيمي از كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي براي بررسي تخصصي در محل حاضر شدند. بررسي‌ها نشان داد وضعيت خانه به هم‌ريخته است اما آثار تخريب روي قفل‌هاي خانه مشاهده نمي‌شد، به خاطر همين كارآگاهان مطمئن شدند سارق فردي آشنا بوده كه با كليد وارد خانه شده و بعد از ارتكاب سرقت وسايل داخل خانه را براي صحنه‌سازي به هم ريخته است.

شاكي در توضيح بيشتر ماجرا گفت: ساعت 18 بود كه همراه اعضاي خانواده‌ام براي خريد خانه را ترك كردم. به ياد دارم كه مطابق معمول درها را قفل كردم. دوساعت بعد وقتي به خانه برگشتيم وضعيت به هم ريخته بود. فهميدم دزد به خانه زده است. بعد سراغ گاوصندوق رفتم. ديدم كه در آن تخريب شده و پول، طلا و مقداري ارز كه حدود 40 ميليون تومان ارزش داشت، سرقت شده است.  در بررسي‌هاي بعدي معلوم شد ورودي ساختمان مجهز به دوربين مداربسته است، بنابراين كارآگاهان تصاوير آن را بررسي كردند و متوجه شدند لحظاتي بعد از خروج خانواده شاكي مردي ناشناس وارد ساختمان شده است. وضعيت نصب دوربين به صورتي بود كه تصوير كامل مردن ناشناس با كلاه نقابي و عينكي كه به چشم داشت مشخص نبود. تحقيقات نشان داد اين سارق بايد فردي آشنا از دوستان يا خانواده شاكي باشد كه خانه را زير نظر داشته و بعد از خروج آنها با كليد وارد شده و بعد از ارتكاب سرقت محل را ترك كرده است. شاكي بعد از ديدن تصويري كه از دوربين به دست آمده بود متوجه شد يكي از بستگان نزديكش كلاه و عينكي شبيه كلاه و عينك سارق دارد، بنابراين وي را به عنوان مظنون به پليس معرفي كرد.  بعد از آن بود كه كارآگاهان مهدي 35 ساله را در خانه‌اش در حوالي ميدان آزادي بازداشت كردند. او بعد از مواجهه با شواهد پليس به جرمش اعتراف كرد.

مهدي در شرح ماجرا گفت:چند شب قبل كه به مراسم عروسي يكي از بستگان رفته بودم با شاكي دور يك ميز نشستم. او كتش را روي صندلي آويزان كرده بود. وقتي براي لحظاتي ميز را ترك كرد از فرصت استفاده كردم و دسته كليد او را برداشتم. بعد تالار را ترك كردم و از روي كليدها يدك ساختم و به تالار برگشتم. در فرصت مناسب دسته كليد او را داخل جيب كتش گذاشتم. متهم گفت: از فرداي آن روز خانه شاكي را تحت نظر گرفتم. شب حادثه وقتي همراه خانواده‌اش خانه را ترك كرد به سرعت وارد شدم و سرقت را انجام دادم. طلاهاي سرقتي را هم به يك طلافروش در محدوده بازار تهران فروختم.
سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: خريدار طلاهاي سرقتي شناسايي و متهم نيز با قرار قانوني روانه زندان شد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن