تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821181607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با هوشیاری و اقدامات سربازان گمنام امام زمان‌(عج) دشمن آرزوی انفجار یک ترقه در خیابان‌های ایران را به گور می‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با هوشیاری و اقدامات سربازان گمنام امام زمان‌(عج)دشمن آرزوی انفجار یک ترقه در خیابان‌های ایران را به گور می‌برد
خبرگزاری فارس: دشمن آرزوی انفجار یک ترقه در خیابان‌های ایران را به گور می‌برد
امام جمعه منوجان گفت: دشمنان آرزو دارند که حتی یک ترقه در خیابان‌های ایران منفجر شود که ابراز بزرگنمایی و شادی کنند که با حضور و رشادت سربازان گمنام امام زمان‌(عج) این آرزو را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام امین رضوانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تقدیر از حضور مسؤولان، روحانیون و مردم سلحشور منوجان در راستای مشارکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: ای بندگان خدا، ما سودی از این ماه برده‌ایم که هیچ تاجری در هیچ عالمی نبرده است و بهترین فرصت این است که به دنبال تهیه توشه ابدی در همین ماه باشیم.

وی با بیان اینکه روز قدس، یک روز جهانی و روز مقابله مستضعفان با مستکبران است، بیان داشت: روز قدس به عنوان روز اسلام برای تمامی امت‌های اسلامی، تفسیر و ادامه پیام نیمه شعبان است.

امام جمعه منوجان با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که «امروزه تمام دنیای اسلام باید مسأله فلسطین را مسأله خود بدانند»، ابراز داشت: روز قدس کلید رمزی است که درهای فرج را به روی امت اسلامی می‌گشاید و این روز خلاصه در این راهپیمایی نیست.

وی تصریح کرد: جنایت‌های داعش در بلاد اسلامی، حمله آل‌سعود به مردم فقیر و بی‌پناه یمن، اقدام سرکوب‌گرانه آل‌خلیفه و برقراری ارتباط همه سویه نزدیک به آل‌سعود و دولت‌های مرتجع منطقه از جمله ترکیه و جنایات رژیم صهیونیستی بر مردم بی‌دفاع فلسطین نشان از حمایت، نقشه و حضور ظالمانه آمریکا و عوامل ضد بشری در منطقه است.

رضوانی ادامه داد: عمر مقاومت و ریشه مقاومت حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و حقوق بشر آمریکایی ادعایی بیش نیست، هیئت حاکمه آمریکا ضد حقوق‌ترین بشر و آمریکا سنبل استکبار است و چه خوب است که از ششم تیر تا 12 تیر هفته حقوق بشر آمریکایی اعلام شده تا مردم دنیا بدانند که آمریکای مدعی حقوق بشر، چه ظلمی در حق مردم ایران کرده است و به فرموده امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است.

امام جمعه منوجان با محکوم کردن ترور مقام معظم رهبری در ششم تیر و شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران ایشان در هفتم تیر گفت: ما هزینه‌های زیادی در مقابل این شیطان بزرگ پرداخت کرده‌ایم، شهادت 17 هزار نفر در اقدامات تروریستی ،700 هزار نفر در جریان جنگ تحمیلی، شهادت 13 هزار و همچنین 100 هزار مجروح بر اثر کاربرد سلاح‌های شیمیایی، شهادت چهار هزار نفر از نیروهای انتظامی مبارزه با مواد مخدر جزئی از آمار مصادیق ظلم آمریکا و مدعیان حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: حمله شیمیایی به سردشت توسط حزب بعث و شهادت 110 نفر و در معرض قرار گرفتن هشت هزار نفر که با حمایت 400 شرکت خارجی و با اینکه 12 هزار سند و مدرک در محکومیت این شرکت‌های تولید مواد شیمیایی در مجامع حقوق بشر موجود بود، اما هیچ اقدامی علیه آن‌ها صورت نگرفت.

رضوانی ابراز داشت: ترور آیت‌الله صدوقی امام جمعه یزد و چهارمین شهید محراب در همین ایام رخ داد و از نشانه‌های خبیث بودن آمریکای ضد بشر حمله ناو جنگی این کشور به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران بود که تمام سرنشینان آن که شامل 16 خدمه پرواز، 42 نفر اتباع خارجی، 156 مرد، 53 زن، 57 کودک دو تا 12 ساله که هشت نفر آن زیر دو سال بود که مجامع بین‌المللی درباره این جرم آمریکا سکوت کردند.

وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در جمع خانواده‌های شهدای مدافعان حرم ادامه داد: شهدای مدافع حرم نسل نوین و جدیدی از شهدای انقلاب اسلامی است و این صف مجاهدان همیشه پیروز که برای دفاع از اسلام رشادت کردند و به شهادت رسیده‌اند، جایگاه بسیار ویژه‌ای نزد خداوند دارند.

امام جمعه منوجان با تسلیت به درگذشت چندین تن از سربازان اعزامی پادگان آموزشی 05 کرمان خاطرنشان کرد: با ابراز تأسف تصادفات جاده‌ای در کشور ما بسیار بالا است که عوامل آن جاده‌ها، وسایل نقلیه و مشکلات مربوط به آن‌ها، فرهنگ رانندگی و رفتارهای رانندگان است که اگر این چهار محور اصلاح شود، بدون شک از تلفات ناخواسته ضررهای انسانی و جاده‌ای جلوگیری خواهد شد.

وی با تقدیر از اقدامات سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در عرصه حراست از مرزهای ایران اسلامی عنوان‌ کرد: آن‌ها امنیت را برای کشور ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند و با رشادت‌های خود تمامی نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کردند و همچنین در مرزهای شمال‌غربی کشور عوامل تروریستی که قصد ورود به کشور را داشتند، را منهدم کردند.

رضوانی گفت: دشمن قصد تخریب و خرابکاری در کشور دارد، آن‌ها آرزو دارند که حتی یک ترقه در خیابان‌های ایران منفجر شود که ابراز بزرگنمایی و شادی کنند که با حضور و رشادت سربازان گمنام امام زمان‌(عج) این آرزو را به گور خواهند برد.

خطیب نماز جمعه این هفته منوجان بیان داشت: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به فال نیک می‌گیریم و ان‌شاءالله این زورگیری‌های آمریکا و متحدان غربی که ناتو تشکیل داده‌اند، متلاشی شود.

رضوانی در پایان خطبه خود با تبریک پیشاپیش عید فطر، انتخاب و انتصاب سردار باقری به عنوان ریاست جدید نیروهای ستاد کل مسلح را تبریک گفت و آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری و تمام ولایتمداران و وفاداران نظام جمهوری اسلامی را از پروردگار متعال خواستار شد.

انتهای پیام/2655/ط40

95/04/11 :: 17:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن