تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820943114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همزمان با سایر ملت‎های آزادی‌خواه راهپیمایی روز قدس در زنجان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همزمان با سایر ملت‎های آزادی‌خواهراهپیمایی روز قدس در زنجان برگزار شد
خبرگزاری فارس: راهپیمایی روز قدس در زنجان برگزار شد
راهپیمایی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم و هم‌صدا با سایر ملت‎های آزادی‌خواه جهان در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، راهپیمایی روز قدس امروز از ساعت 10.30 در شهر زنجان آغاز شد و مردم از میدان قائم زنجان تا مصلی راهپیمایی روز قدس را برگزار کردند.
امروز همه شهرهای استان زنجان یک‌صدا برای مبارزه با استکبار و حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و فریاد «مرگ بر اسرائیل» که نماد مبارزه با استکبار است را سر دادند.
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم استان زنجان به میدان آمده و همراه با فریاد میلیون‌ها مسلمان در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیست اعلام کردند.
راهپیمایی روز قدس امروز در حالی در ایران و استان زنجان برگزار شد که بیداری اسلامی امروز جغرافیای سیاسی کشور‌ها را در نوردیده و همه جهان فریاد آزادی‌خواهی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را فریاد می‎زنند.
مردم شهرهای مختلف زنجان پا به پای سایر مردم ایران امروز به صحنه آمدند تا موج خروشان آنها به دریای خروشان استکبارستیزی ملت پیوسته و اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کنند.
امروز همه مردم آمدند تا نوای قدس و فریاد استکبارستیزی مقاومت در منطقه همچنان پا برجا بماند تا مستکبران دنیا درک کنند که راه امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.
برگزاری نمایشگاه‎ شامل تصاویری از هولوکاست و تصاویر مردم فلسطین در زمینه انتفاضه از حاشیه‎های برگزاری راهپیمایی روز قدس است.
همچنین برگزاری ایستگاه نقاشی از سوی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان زنجان در بلوار دارالقرآن کریم زنجان راه‎اندازی شده است.
جمع‌‎آوری کمک‎های مردمی از سوی صندوق‌‎های کمیته امداد امام خمینی زنجان از برنامه‎های این روز در زنجان بود.
از ساعات ابتدایی راهپیمایی مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان زنجان با حضور در میدان قائم و محل‎های برگزاری راهپیمایی با مشت‎های گره کرده، استکبار ستیزی خود را به نمایش گذاشتند.
حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‎هایی که با کودکان خردسال خود به جمع مردم آمدند و پیرمردان و پیرزنانی که با قدی خموده در این راهپیمایی شرکت کردند تنها نمونه‏‌هایی از حاشیه‎های این راهپیمایی در زنجان بود.
حضور جانبازان، ورزشکاران، بسیجیان و اقشار مختلف از دیگر حاشیه‎های این مراسم در زنجان بود.
این راهیپمایی از ساعت 10.30 در زنجان  آغاز شد و «مرگ بر آمریکا» نخستین شعار این راهیپمایی در زنجان بود.
مردم و مسؤولان پس از برگزاری این مراسم با حضور در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان و ادامه شعارهای استکبار ستیزی با مشت‏‌های گره کرده شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را بلندتر و رساتر فریاد زدند.
قرائت قطع‎نامه آخرین برنامه این راهپیمایی در زنجان بود و پس از آن مردم در نماز دشمن‎شکن جمعه شرکت کردند. انتهای پیام/73003/ک40/

95/04/11 :: 11:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن