تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پسر شیشه‌ای: فقط قاتل پدرم هستم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پسر شیشه‌ای: فقط قاتل پدرم هستم
پسر دانشجو كه پس از مصرف شيشه سه عضو خانواده‌اش را به شكل دلخراشي به قتل رسانده بود، در جلسه محاكمه فقط به قتل پدرش اعتراف كرد.


به گزارش خبرنگار ما، صبحگاه هشتم آذرماه 93 جواني سراسيمه به كلانتري شهران رفت و مأموران را از قتل سه عضو خانواده دوستش با خبر کرد. او به مأموران گفت: يكي از دوستانم رضا ساعت 5 صبح تماس گرفت و خواست به كمكش بروم، وقتي سوار ماشينش شدم، متوجه شدم سه نفر از خانواده‌اش را كشته است. پس از اين رضا هم به كلانتري رفت و به قتل اعضاي خانواده‌اش اعتراف كرد. سپس مأموران راهي محل حادثه شدند. مأموران جسد اكرم، مادر خانواده و اكبر پدر بزرگ متهم را داخل خانه و جسد پدر خانواده را داخل صندوق عقب خودروي متهم كشف كردند.
متهم 25 ساله گفت: من دانشجوي مهندسي نفت و معتاد به شيشه هستم. شب حادثه ابتدا پدر و مادرم را با آبميوه مسموم و بيهوش كردم و بعد با چاقو آنها را به قتل رساندم.
متهم پس از تحقيقات تكميلي روز گذشته در شعبه 10 دادگاه كيفري يك استان تهران به سرپرستي قاضي قربان‌زاده و با حضور هيئت قضايي و اولياي دم پاي ميز محاكمه حاضر شد.
بعد از قرائت كيفرخواست توسط نماينده دادستان و درخواست قصاص ازسوی اولياي دم، رئيس دادگاه از متهم خواست تا در جايگاه حادثه را شرح دهد.

متهم در شرح حادثه گفت:  يك ماه قبل از حادثه معتاد به شيشه شدم. شب حادثه با دوستانم به يك رستوان سنتي رفته بوديم و بعد از شام ساعت 10:30 شب به منزل برگشتم. داخل اتاقم مشغول پيام دادن به دوستم بودم كه صداي درگيري خانواده‌ام را شنيدم. وقتي بيرون رفتم، پدرم با چاقو بالاي سر مادرم ايستاده بود. اين صحنه را كه ديدم عصباني شدم و از آشپزخانه يك چاقو برداشتم و يك ضربه به پشت پدرم زدم. ديگر نفهميدم چه شد پس از این جسد پدرم را داخل صندوق عقب ماشين انداختم و به دوستم آرش زنگ زدم. از او خواستم تا كمكم كند. با ماشين دنبالش رفتم. وقتي آرش سوار ماشين شد، موضوع را گفتم و او مرا راضي كرد تا به كلانتري خبر بدهم.
بعد از اعترافات متهم، قاضي قربان‌زاده به تناقض‌گویی‌های متهم اشاره و سؤالاتي از وي كرد.

شما در بازجويي‌ها گفته بوديد كه هر سه نفر را با چاقو كشته بوديد، اما الان فقط قتل پدر را قبول داريد. علتش چيست؟ به خاطر اينكه در آن روز بازپرس مرا تحت فشار قرار داده بود و من مجبور بودم انگيزه‌ام را بگويم و به هر سه قتل اعتراف كنم. چرا شيشه مصرف مي‌كردي؟ باشگاه ورزشي مي‌رفتم در آنجا با پسري كه در ساختمان ما زندگي مي‌كرد، آشنا شدم. او مرا تشويق كرد براي اينكه از مشكلات راحت و آرام شوم كمي شيشه مصرف كنم. به استناد پزشكي قانوني شما با چاقو 30 ضربه به پدر، 9 ضربه به پدربزرگ و 4 ضربه به مادر ‌زده‌ايد. آيا اين همه صدمات لازم بود؟ اصلاً يادم نيست چند ضربه زدم. بعد از اعترافات متهم، آرش دوست رضا به عنوان مطلع حادثه در جايگاه حاضر شد و گفت: ساعت 5 صبح بود كه رضا با خودرو به دنبالم آمد. او ابتدا گفت وقتی وارد خانه شدم دیدم مادرم، پدر و پدربزرگم را كشته است و من هم مادرم را کشتم و بعد دوباره گفت پدرش مادر و پدربزرگش را كشته است كه او را راضي كردم و به كلانتري بردم. در پايان با توجه به تناقض‌گويي‌هاي متهم، هيئت قضايي جلسه دادگاه را به زماني ديگر موكل كردند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن