تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819971628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرد هزار چهره به منشي خودش هم رحم نكرد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مرد هزار چهره به منشي خودش هم رحم نكرد
مرد هزار چهره كه متهم است به شيوه‌هاي مختلف مردم را فريب مي‌داد و بعد از سرقت اموالشان ناپديد مي‌شد، سرانجام به دام افتاد.


به گزارش خبرنگار ما، روز چهارشنبه هشتم ارديبهشت ماه امسال مردي به كلانتري 106 نامجو رفت. او از مدير عامل شركتي به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.
شاكي گفت: چند روز قبل از طريق آگهي روزنامه براي خريد خودروي اسپورتيجي به دفتر شركت صبا كيمياي پاسارگاد كه در كار خريد و فروش خودروهاي خارجی فعاليت داشت، مراجعه كردم.
آنجا يك خودروی اسپورتيج مدل 2016 را به قيمت 155 ميليون تومان معامله كردم. مبلغ 100 ميليون تومان به مدير شركت پرداخت كردم و قرار شد مابقي پول را زمان تعويض پلاك خودرو پرداخت كنم. پس از گذشت يك هفته براي تعويض پلاك به اين شركت مراجعه كردم كه متوجه شدم مدير شركت از من كلاهبرداري كرده و به مكان نامعلومي گريخته است و بعد هم فهميدم خودرو متعلق به فرد ديگري است كه مدير شركت به من فروخته است.  با طرح اين شكايت، پرونده به دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 7 تهران براي پيگيري در اختيار مأموران پايگاه سوم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.
   
مرد هزار چهره از منشي‌اش هم كلاهبرداري كرده بود
در حالي كه تحقيقات درباره پرونده مرد كلاهبردار ادامه داشت، مأموران دريافتند متهم مرد هزار چهره‌اي است كه به شيوه‌هاي مختلف علاوه بر شهروندان از منشي خود هم كلاهبرداري كرده است.
زن جوان با شكايت از مرد كلاهبردار گفت: مدتي قبل از طريق آگهي در اين شركت به عنوان منشي استخدام شدم. پس از گذشت مدت كوتاهي، مدير شركت كه مسعود نام دارد به من ابراز علاقه كرد. او با چرب‌زباني مرا فريب داد تا اينكه پيشنهاد ازدواجش را قبول كردم. چندي قبل او همراه خانواده‌اش به خواستگاري من آمد. پس از اين من و خانواده‌ام به او اعتماد كرديم تا جايي كه خواهرم به او مبلغ 15 ميليون تومان پرداخت كرد تا براي من يك‌دستگاه خودروي پژو پرشيا بخرد. مدتي بعد متوجه شديم او مرد شيادي است به همين دليل از او خواستيم تا پول ما را پس دهد، اما مسعود نه‌تنها پول ما را پس نداد بلكه من و خواهرم را تهديد به قتل و اسيدپاشي كرد تا اينكه ناگهان ناپديد شد.
   
كلاهبرداري در پوشش وكيل شركت
مأموران در ادامه چند شاكي ديگر را شناسايي كردند كه متهم در پوشش وكيل شركت و وكيل دادگستري از آنها كلاهبرداري كرده بود.  يكي از شاكيان گفت: مدتي قبل با مسعود آشنا شدم. او خودش را وكيل شركت خودروسازي معرفي كرد و مدعي شد در زمينه تجارت و واردات خودرو فعاليت دارد. مرد كلاهبردار با چرب‌زباني مرا فريب داد تا جايي كه من 90 ميليون تومان به او پرداخت كردم تا خودروي گرانقيمتي را از خارج براي من وارد كند. مدتي بعد وقتي سراغش را گرفتم، خبري از او نبود كه فهميدم او مرا فريب داده و در پوشش وكيل شركت خودرو‌سازي از من كلاهبرداري كرده است.
   
مرد كلاهبردار خودش را وكيل پايه يك دادگستري معرفي كرد
شاكي ديگري گفت: براي انجام امور قضايي مدتي است به دادسرايي رفت و آمد دارم تا اينكه با مسعود آشنا شدم. او خودش را وكيل پايه يك دادگستري و خبره در اين كار معرفي كرد. مسعود با چرب‌زباني اعتماد مرا جلب كرد تا اينكه مبلغي به او پرداخت كردم تا كارهاي قضايي‌ام را به سرانجام برساند. پس از مدتي متوجه شدم مسعود مرد هزار چهره و كلاهبرداري است كه با شيوه‌هاي مختلف از مردم كلاهبرداري مي‌كند.
   
متهم هزار چهره تحت تعقيب قضايي بود
در نهايت تحقيقات تخصصي مأموران نشان داد متهم كه مرد 34 ساله‌اي به نام مسعود است از مجرمان سابقه‌دار است كه سال گذشته با تأسيس شركت كاغذي از شهروندان كلاهبرداري كرده و پس از دستگيري روانه زندان شده اما مدتي بعد با گذاشتن وثيقه يك ميليارد و 200 ميليون تومان به مرخصي آمده و متواري شده است. همچنين مشخص شد وي از آن زمان تحت تعقيب قضايي است، اما در اين مدت با تغيير مخفيگاهش دوباره از شهروندان كلاهبرداري مي‌كند.
   
ايستگاه پاياني مرد هزار چهره
كارآگاهان سرانجام با ردزني‌هاي فني محل تردد متهم را در حوالي منطقه قيطريه شناسايي كردند و چند روز قبل وي را در حالي كه سوار خودروي پرشيا سفيد رنگي بود، به دام انداختند.  سرهنگ كارآگاه محمد نادربيگي، رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: «تحقيقات در خصوص فعاليت غيرقانوني شركت صباكيمياي پاسارگاد و جرائم ارتكابي توسط مدير اين شركت به عنوان يكي از مجرمان سابقه‌دار در زمينه كلاهبرداري در مراحل اوليه قرار داشته، بنابراين از تمامي شاكيان و مالباختگاني كه بدين شيوه و شگرد و در پوشش شركت مذكور مورد كلاهبرداري قرار گرفته‌اند، دعوت مي‌شود براي شكايات به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان سهروردي شمالي – خيايان خرمشهر – ميدان نيلوفر مراجعه كنند.» 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن