تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802527297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهم 38 درصدی دولت یازدهم از کل واگذاری های 15 سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس سازمان خصوصی سازی خبر داد؛ سهم 38 درصدی دولت یازدهم از کل واگذاری های 15 سال گذشته رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: افزون بر 391 تریلیون و 809 میلیارد ریال سهم دولتی در دولت یازدهم واگذار شده است که 38 درصد کل واگذاری ها در 15 سال گذشته را دربر می گیرد.
۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ شهريور ساعت 14:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از وزارت امور اقتصادی و دارایی، «میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی» درباره عملکرد این سازمان در سال 94 گفت: پارسال 84 شرکت دولتی به ارزش کل پایه 112 تریلیون و 569 میلیارد ریال برای واگذاری قیمتگذاری شد.
این مقام مسئول با اشاره به این که سال گذشته به عرضه 230 بنگاه به ارزش 137 تریلیون و 987 میلیارد ریال اقدام شد، افزود: از این تعداد، 48 شرکت به ارزش 37 تریلیون و 329 میلیارد ریال به فروش رسید.
وی با اشاره به اینکه از مجموع واگذاری های انجام شده در سال گذشته، نزدیک به 81 درصد به ارزش 30 تریلیون و 60 میلیارد ریال فروش سهام به عموم مردم بوده است، افزود: از زمان تاسیس سازمان خصوصی سازی در سال 80 تاکنون، هزار و 418 تریلیون و 256 میلیارد ریال سهم دولتی واگذار شده است.
پوری حسینی ادامه داد: از این میان، هزار و 26 تریلیون و 448 میلیارد ریال تا پیش از دولت یازدهم بوده و 391 تریلیون و 809 میلیارد ریال نیز در سه سال گذشته انجام شده که 38 درصد کل واگذاری ها در 15 سال گذشته را شامل می شود. * برجام و واگذاری های دولت
پوری حسینی در ادامه با اشاره به تاثیر فضای پسابرجام بر روند واگذاری های دولت بیان داشت: در این مدت اقدام های مناسبی توسط سازمان خصوصی سازی برای بازاریابی و جذب سرمایه خارجی انجام شده، به طوری که در دوران پسابرجام جلسات مشترکی را با سرمایه گذارانی از کشورهای ایتالیا، لبنان، آلمان، هند، مجارستان، ژاپن، هند و روسیه برای معرفی فرصت های سرمایه گذاری به خارجی ها داشته ایم.
رییس کل سازمان خصوصی سازی همچنین درباره تکالیف قانونی این سازمان برای نظارت بر عملکرد شرکت های در حال واگذاری و واگذار شده، تصریح کرد: ثبت تغییر اساسنامه، فروش، اجاره، ترهین و توثیق دارایی ها، اخذ تسهیلات بانکی، ثبت افزایش سرمایه، ثبت مصوبات مجامع عمومی شرکت ها و ثبت صورتجلسات هیات مدیره، از جمله اقداماتی است که شرکت های در حال واگذاری و واگذار شده باید با کسب اجازه از سازمان خصوصی سازی نسبت به انجام آنها اقدام کنند.
وی درباره برنامه های آتی این سازمان گفت: فروش بنگاه های دولتی باقیمانده، ساماندهی سهام عدالت، جایگزینی نگاه تعهدی به جای درآمدزایی در واگذاری ها، وصول مطالبات معوق و سرسید شده و بازرسی ویژه از شرکت های واگذار شده به صورت بلوکی، از مهمترین اقدامات امسال این سازمان برای پیگیری و اجراست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن