تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819636978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردشگری حلال جاذبه ای برای همه گردشگران جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: گردشگری حلال جاذبه ای برای همه گردشگران جهان است
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری حلال جاذبه ای برای گردشگران جهان و کشور ایران به عنواتن مهد گردشگری حلال است.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی،حجت الاسلام نصرالله پژمان فر اظهار کرد: صنعت گردشگری از جمله صنایع مهم در دنیای امروز است که آثار و نتایج متفاوتی برای هر کشور بهره برنده از این فرصت فراهم می کند. 
وی بیان کرد: نتایج مثبت اقتصادی صنعت گردشگری برای کشور مقصد به گونه ای است که این صنعت برای اغلب کشورهای جهان مهم و مورد توجه است و آثار فرهنگی گردشگری نیز از جنبه ها و آثار مهم این صنعت است. 
وی تاکید کرد: در صورت مدیریت خوب و مطلوب صنعت گردشگری در کشور، گردشگران با فرهنگ، آداب و رسوم و توانمندی های کشور مقصد و مردم آن دیار آشنا می شوند و به تبع این آشنایی، فرهنگ کشور مقصد توسعه و به کشورهای مختلف انتقال پیدا می کند. 
این نماینده مجلس اظهار کرد: همچنین بسیاری از مسائل سیاسی و بحران های جهانی با حضور گردشگران در کشورها حل و رفع می شود . 
وی با اشاره به ظرفیت های عمیق و متعدد گردشگری در ایران افزود: اگرچه در مقطعی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی مقداری احتیاط در حوزه گردشگری و ورود گردشگران خارجی به داخل کشور اعمال می شد اما امروزه با توجه به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و در شرایطی که دوران تثبیت انقلاب اسلامی گذشته و امروز ایران به کشوری مقتدر در دفاع از مواضع خود تبدیل شده است،فرصت گردشگری و بهره برداری از آن در ایران رو به افزایش است. 
پژمان فر تاکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و ضرورت عبور از اقتصاد وابسته به نفت باید موضوع گردشگری بیش از گذشته در کشور فعال کند. 
وی افزود: خوشبختانه زمینه حضور گردشگران خارجی در حوزه گردشگری زیارت، گردشگری فرهنگی و گردشگری سلامت در ایران و مشهد به وفور وجود دارد. 
وی با اشاره به جایگاه مشهد در جذب گردشگران خارجی نیز افزود:هم اکنون حدود سه میلیون زائر و مسافر غیر ایرانی سالانه وارد مشهد می شوند که این میزان ظرفیتی عظیم است که نباید مورد غفلت قرار گیرد. 
پژمان فر با اشاره به اهمیت و جایگاه گردشگری حلال اظهار کرد: کشورهای اسلامی خود را مقید و متعهد به فرهنگ اسلامی می دانند و به همین دلیل گردشگران کشورهای مسلمان از بسیاری از مراکز گردشگری دنیا به دلیل مفاسدی که در کنار جاذبه های گردشگری وجود دارد، محرومند. 
وی تاکید کرد: بسیاری از مردم جهان انگیزه بالایی برای سفر به کشوری مانند ایران دارند زیرا به خوبی می دانند کلیه ضوابط و قواعد حوزه گردشگری سالم و حلال در جنبه ها و بخش های مختلف در ایران فراهم و عملی است. 
وی افزود: غذا و محیط پاک و اماکنی که از سلامت اخلاقی و آرامش لازم برخوردار است ، همه و همه از ظرفیت هایی است که باید بیش از پیش به گردشگران جهان معرفی شود و گردشگری حلال در ایران وجه امتیاز ما نسبت به کشورهای دیگر است 
و نقطه قوتی که بخصوص در کلانشهر مشهد باید بیشتر به آن توجه شود. 




۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن