تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821242822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استونز: انتقال به سیتی فشار را کم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: استونز: انتقال به سیتی فشار را کم کرد
جان استونز، مدافع منچسترسیتی مدعی شد که با انتقالش به این باشگاه، فشار زیادی از روی شانه هایش برداشته شد.

به گزارش "ورزش سه"، استونز با انتقال 47.5 میلیون پوندی به گران ترین مدافع تاریخ لیگ برتر تبدیل شد ولی او   معتقد است که با این انتقال بار سنگینی از روی شانه هایش برداشته شد.  

 
او گفت:" حس می‌کنم فشار زیادی از شانه هایم برداشته شد. خیلی خوب است که در تیم جا بیفتید و از فوتبال لذت ببرید، یک تجربه جدید، حضور در چمپیونزلیگ و تمام آنچه رویایش را داشته اید. حس می‌کنم خیلی سریع در تیم جا افتاده ام. همه چیز خیلی سریع انجام شد و در طول هفته های اخیر اطلاعات زیادی به دست من رسید و سعی می‌کردم متوجه آنها شوم. من با بهترین مربی جهان کار می‌کنم و از آن لذت می‌برم."
استونز درباره پیشرفتش گفت:" به نظرم که خیلی سریع پیشرفت کرده ام. قبلا کارهایی می‌کردم و پیش خودم می‌گفتم چرا این کار را کردم؟ چرا فلان کار را نکردم؟ حالا می‌توانم تفاوت تصمیم‌هایم را ببینم."

09:51  1395/06/13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن