تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820925207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرگزاری‌های موج، برنا و چند سایت دیگر فیلتر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: خبرگزاری‌های موج، برنا و چند سایت دیگر فیلتر شدند
خبرگزاری‌های موج و برنا به دلیل شکایت در مرجع قضایی امروز با دستور قضایی فیلتر شدند.همچنین امروز دستور فیلترینگ چند سایت دیگر نیز به علت شکایت در مرجع قضایی صادر شد.
آفتاب‌‌نیوز :  یک منبع آگاه قضایی از فیلتر شدن دو خبرگزاری و چند سایت دیگر خبر داد.


یک منبع آگاه قضایی در گفتگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: خبرگزاری‌های موج و برنا به دلیل شکایت در مرجع قضایی امروز با دستور قضایی فیلتر شدند.


این منبع آگاه قضایی در ادامه افزود: همچنین امروز دستور فیلترینگ چند سایت دیگر نیز به علت شکایت در مرجع قضایی صادر شد.


محمد مبین، مدیر عامل خبر گزاری برنا در گفت‌وگو با ایلنا با تایید این خبر، گفت: خبرگزاری برنا به دستور کمیته مصادیق مجرمانه فیلتر شده است.


وی توضیح داد: دقایقی پیش از طریق شرکت سرور و هاست سایت خبرگزاری مطلع شدیم که نامه‌ای به دست آنها رسیده که بر اساس آن دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه بر اساس ماده 23 قانون جرائم رایانه‌ای درخواست مسدودسازی برای سایت خبرگزاری برنا کرده بود. بر همین اساس شرکت مذکور نیز به دستور این کارگروه اقدام به فیلتر کردن سایت خبرگزاری برنا کرده است.


مبین ادامه داد: دقیقا هیچ اطلاعی از دلایل این فیلتر نداریم و در و اقع به جز دو شکایت رئیس سابق صدا و سیما و همین طور یکی از بانک‌ها که با رضایت همراه بوده، هیچ موردی از شکایت از خبرگزاری برنا به دست ما نرسیده است.


مدیر عامل خبر گزاری برنا تاکید کرد: در حال حاضر به دنبال رایزنی و گفت‌وگو از طریق مراجع قضایی هستیم تا جویا شویم که این حکم چرا و بر چه اساسی برای سایت ما صادر شده است.


سردبیر خبرگزاری موج هم در گفت‌وگو با ایلنا گفت: دقایقی پیش نامه‌ای به دست ما رسید که بر اساس آن دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بر اساس ماده 23 قانون جرائم رایانه‌ای درخواست مسدودسازی برای سایت موج کرده بود.


امیر مرتضوی تصریح کرد:  شرکت پارس آنلاین نیز به دستور این کارگروه اقدام به فیلتر کردن خبرگزاری موج با دامنه «ir»کرده است.






۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن