تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819846076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه فرهنگی منجر به خودباوری جامعه می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: توسعه فرهنگی منجر به خودباوری جامعه می‌شود
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به‌ ضرورت برنامه‌ریزی برای ارتقای دینی نسل جوان گفت: توسعه فرهنگی منجر به خودباوری جامعه می‌شود.
حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان مهدی‌شهر، با اشاره به‌ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی در ترویج مفاهیم اسلامی در جامعه، اظهار داشت: امروز اهمیت فرهنگ برای همگان روشن‌شده است و اکثر علمای اجتماعی به تأثیرات آن بر سایر جنبه‌های حیات بشری توجه کرده‌اند و حتی در این اواخر در میان اندیشمندان مارکسیست نیز شاهد چرخش قابل‌ملاحظه‌ای به سمت پذیرش اهمیت فرهنگ بوده‌ایم.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر، یکی از نیازهای اصلی جوامع انسانی را نیاز به فرهنگ می‌دانند و معتقدند، هیچ جامعه بدون فرهنگ وجود ندارد.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: موجودیت انسانی ما وابسته به فرهنگ است، بدون فرهنگ، انسان، به معنایی که معمولاً این اصطلاح را درک می‌کنیم، نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه توسعه فرهنگی منجر به خودباوری جامعه می‌شود خاطرنشان کرد: این مسئله خود در شکل‌گیری و هویت فرهنگی جامعه نقش مهمی را ایفا می‌نماید.
روحانی‌نژاد بیان کرد: توسعه فرهنگی در قالب اهمیت دادن به ارزش‌های محلی و ملی، باید بتواند از طریق برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و اجتماعی به نیازهای معنوی و مادی افراد جامعه خود پاسخ دهد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت درک مسائل فرهنگی برای برنامه‌ریزی صحیح، افزود:  سیاست فرهنگی از جمله مفاهیم مرتبط با توسعه فرهنگی محسوب می‌شود که در چند دهه اخیر به آن توجه شده است.




تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن